İŞADAMLARINDAN BAŞKAN ÇOBAN’A ZİYARET




Afyonkarahisar Belediye Başkanı Burhanettin Çoban, iş dünyasının içinde olan Avrupa’nın çeşitli yerlerinden gelerek İstanbul’a yerleşen Süryani Cemaatine üye işadamlarını makamında kabul etti.
“BİZLER SEVGİ GETİRDİK”
2009 yılının Kasım ayı içerisinde ilimizin jeotermal zenginliklerinden yararlanmak için Afyonkarahisar’a gelen heyeti Belediye Başkanı Burhanettin Çoban kaldıkları otelde ziyaret etmişti. Belediye Başkanı Burhanettin Çoban’ın ziyaretinden duydukları memnuniyeti ifade eden İstanbul Süryani Ortodoks Yönetim Kurulu Üyesi Melek Rona; “Sayın Başkanım; Afyonkarahisar’a son gelişimizde bizi otel’de ziyaretinizden onur duyduk. Çok gururlandık, çok sevindik. Sizlerin bu cana yakınlığınız bizleri çok gururlandırdı. Biz de dedik ki; “Başkanımızı makamında ziyaret edelim.” Kabul ettiğiniz için teşekkür ederim. Duyduklarımıza göre başarılı icraatlarınız olmuş, işlerinizde başarılar diler, ömür boyu sağlıklı ve mutlu bir yaşam dileriz. Bizler sevgi getirdik. Bütün arkadaşlar adına sizlere bizi kabul ettiğiniz için teşekkür ederim.” dedi.

İLİMİZİ TERCİH ETMENİZDEN ÇOK MEMNUNUZ
Belediye Başkanı Burhanettin Çoban ise konuklarını ağırlamaktan duyduğu memnuniyeti dile getirerek “Afyonkarahisar’ın yeni bir Belediye Başkanı olarak termal otellerden bir tanesine İstanbul’un seçkin işadamlarımızdan Süryani Cemaatinin çok değerli üyelerinin ilimize geldiğini duydum. Bu şehrin bir Belediye Başkanı olarak böylesine güzide bir topluluğun ilimize gelmesine çok sevindim. Her ne kadar Afyonkarahisar termal turizmin başkenti ise de böyle bir güzide topluluğunun tüm aile fertleri ile iş çevresi ile arkadaş çevresi ile ilimizi tercih etmesi bizleri çok sevindirdi. Kendilerini ziyaret etmek isteğimi o otelimizin Genel Müdürüne ilettiğimde sağ olsunlar bize o imkanı sağladılar. Gerçekten bunu içten bir duyguyla, büyük bir sevinçle bu ile olan bağlılıklarından dolayı yaptım. Orada da sizlerden çok sıcak bir ilgi gördüm.

AFYONKARAHİSAR MİSAFİRPERVERDİR
Ben, böylesine güzide topluluğu hem ilimizdeki otellerde, hemde belediyemizde görmekten mutluluk duydum. Afyonkarahisar sizlere her zaman kucağını açar, bu şehrin insanı misafirperverdir. Gelen misafirlerimizi her zaman sevgi, saygı ve hürmetle anarız. Ben tekrar ziyaretinizden dolayı sizlere teşekkür ediyorum” dedi. Ziyaret sonunda İstanbul Süryani Ortodoks Yönetim Kurulu Üyesi Melek Rona Belediye Başkanı Burhanettin Çoban’a “İstanbul Mozaiğinde Süryaniler” isimli kitap hediye ederken, Başkan Çoban’da dini temsilcilerine ulaştırmak üzere Melek Rona’ya el dokuması Bayat halısı armağan etti.


  • afyonlu isadamlari
  • burhanettin coban ziyaret

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım