CRM çözümlerinde hizmet olarak yazılım konsepti Türkiye’de ilk defa KivaCRM’de

Türkiye’nin; kullandığın kadar öde prensibiyle çalışan “SaaS” (Software as a Service) türkçe açılımıyla “Hizmet olarak yazılım” konseptini benimseyen ilk yazılım firması olan Kiva Teknoloji, CRM yazılım çözümleri alanında bir ilki gerçekleştirdi.

"Hizmet olarak yazılım" sistemi sayesinde ilk yazılım ve donanım maliyetleri sıfıra indirildiği gibi kolay kullanımı ve sınırsız özelleştirme kapasitesiyle her sektöre özel iş akışlarına yönelik çözümler elde edilebiliyor.

Müşteri ilişkileri yönetimi konusunun her geçen gün popülaritesini arttırdığı günümüzde bu alanda üretilen yazılım çözümleri de gün geçtikçe artmaktadır. Kiva Teknoloji, geliştirdiği web tabanlı olarak çalışan “Kiva Desktop” adını verdiği platform üzerine inşa ettiği CRM uygulamaları ile firmalara Satış Gücü Otomasyonu, Pazarlama Otomasyonu, Servis ve Destek, Envanter Yönetimi, Gelişmiş Aktivite Takibi, İş Ortakları Yönetimi ile Raporlama ve İstatistik konularında esnek çözümler sunmaktadır.

Türkiye’de ilk defa Kiva CRM ile sunulan SaaS yaklaşımı sayesinde;
• Sunucu maliyetleri azalır,
• Teknik bakım ve uygulama geliştirme maliyetleri azalır,
• Güncelleme işlemleri ve maliyetleri sıfırlanır,
• Güvenlik maliyetleri sıfırlanır,
• Lisans maaliyetleri sıfırlanır,
• Kullanılan süre ve kullanıcı sayısı kadar ödenir,
• Hizmete dünyanın her yerinden ulaşılır.

SaaS konseptinin en önemli unsurlarından bir tanesi de veri güvenliğidir. Herhangi orta veya büyük ölçekli bir şirketin verilerini kurum içerisinde bulunan sunucularda bulundurması oldukça risk taşımaktadır. Gerçek bir güvenlik için onbinlerce dolarlık yatırımı yapılması gerekmektedir. Ancak SaaS sayesinde bu maliyetler yazılımın tüm kullanıcılarına paylaştırılmış olur. Böylelikle veriler yüksek güvenlik sistemleriyle donatılmış datacenter’lardaki sunucularda saklanır.

Kiva CRM yazılımının sunduğu uygulamalar ve araçlar ile satış süreçleri oldukça kısaltılabilmekte ve bu sayede daha fazla satış daha kısa sürede gerçekleştirilebilmektedir. Müşterilerle ilk iletişime geçildiği andan satış gerçekleşene kadar ki tüm süreçler ve iş akışları tek bir sistemden yönetilebilmektedir. Esnek raporlama sistemi sayesinde tüm süreçlerin analizleri daha sağlıklı yapılarak firmalar bir sonraki adımlarında uygulayacakları stratejilerini çok daha iyi analiz edebilmektedirler.
E-Posta, SMS ve Faks gibi toplu pazarlama araçları sayesinde ürünler, hizmetler ve kampanyalar geniş kitlelere ulaştırılarak müşteri potansiyeli arttırılabilmektedir. Bunun yanı sıra doğum günleri ve evlilik yıldönümleri gibi özel günlerde müşterilere sistem tarafından otomatik olarak gönderilen mesajlar sayesinde müşterilerin geri dönüş oranları da arttırılabilmektedir.

Kiva CRM içerdiği servis ve destek modülleriyle müşteri memnuniyeti için ihtiyaç duyulabilecek tüm araçları sunmaktadır. Çağrı merkeziyle Kiva CRM yazılımı entegre kullanılarak problemlerin teşhis ve çözüm süreleri oldukça kısaltılabilmekte, bu da memnun müşteriler olarak geri dönmektedir.

Kiva CRM çözümleri "Kiva Desktop" platformu üzerine inşa edilmiş olup bu platformun geniş esnek altyapısı sayesinde sunduğu sınırsız geliştirme ve entegrasyon kabiliyetleriyle tüm CRM ihtiyaçlarına çözüm getirebilmektedir. Farklı sektörlere yönelik ihtiyaçlar doğrultusunda modülleri özelleştirilebildiği gibi kodlama bilgisine sahip olmadan yeni modüller de oluşturulabilmektedir. Geliştirici API'si (Uygulama Geliştirme Arayüzü) sayesinde farklı yazılım ve sistemlerle entegrasyonlar gerçekleştirilebilmekte, farklı iş akışlarına yönelik uygulamalar geliştirilebilmektedir.

Aylık kullanıcı başına 45TL gibi oldukça uygun fiyatlardan başlayan Kiva CRM çözümleri hakkında daha fazla bilgi almak için www.kivacrm.com sitesini ziyaret edebileceğiniz gibi aynı zamanda 7-11 Ekim tarihlerinde düzenlenecek olan CEBIT EURASIA bilişim fuarında 2 no’lu iş dünyası salonunda 46 no’lu standda Kiva Teknoloji firmasıyla yüzyüze görüşerek CRM çözümleri hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım