P&G’den Mahalle Afet Gönüllülerine Anlamlı Destek

İSTANBUL, 30 Aralık 2010 /Şirket Haberleri/ -- Gebze’ye Mahalle Afet Destek Merkezi kuran tüketim malları sektörünün lider kuruluşlarından P&G Türkiye, gönüllülere deprem, sel gibi felaketlerde rol üstlenebilecek özel bir eğitim verdi. Yaklaşık 36 hafta boyunca devam eden eğitimler sonucunda 100’e yakın gönüllü katılımcıya sertifikaları törenle dağıtıldı.

P&G - Mahalle Afet Gönüllüleri işbirliği ile düzenlenen eğitimlerde gönüllüler, afetlere hazırlık ve afet zararlarının azaltılması alanında bilgilendirildi. Ayrıca olası afetlerde ilk müdahale konusunda da eğitilen gönüllü ekibi 5 ana konuda eğitim aldı.

‘Afete Hazırlık, Afet Psikolojisi, Temel Arama Kurtarma, Temel Yangın Söndürme ve Temel İlkyardım’ konularını içeren 36 saatlik programı başarıyla tamamlayan gönüllüler ‘Mahalle Afet Gönüllüsü’ olmaya hak kazandı. Mahalle gönüllülerine sertifikaları Gebze Osman Hamdi Bey Sahnesi’nde düzenlenen törenle verildi. Törene; P&G Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Saffet Karpat, MAG Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı Vedat Kirişçi, Kocaeli Afet ve Acil Durum İl Müdürü Osman Metin Saroğlu, Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker, Gebze Kaymakamı Sayın Salih Karabulut ve Kocaeli Vali Yardımcısı Mustafa Günşi katıldı.

P&G Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Saffet Karpat, şirket olarak insana yatırımın önemine değindi. Türkiye gibi afetlere açık bir ülkede herkesin afet yönetimine ilişkin bilgisi olması gerektiğini kaydeden Karpat, ‘P&G olarak afet yönetimi konusunda üzerimize düşen sorumluluk bilinciyle önce Mahalle Afet Gönüllüleri ile işbirliği yaptık. Bu işbirliği ile gönüllü 100 mahallelinin eğitim almasına olanak tanıdık. Ve bir de Gebze ….. Mahallesine de olası bir afet durumunda her türlü destek sağlayacak ‘Mahalle Afet Destek Merkezi’ni kurduk’ dedi.

Yürütülen çalışmalarla bugün ve gelecek için attıkları sürdürülebilir adımlara bir yenisini daha eklediklerini ifade eden Karpat, Mahalle Afet Gönüllüleri Vakfı işbirliğiyle gerçekleştirilen projede konuya duyarlı yaklaşan ilk şirket olmanın gururunu yaşadıklarını da söyledi.

Sabit Adres: http://www.sirkethaberleri.com/basin-bultenleri/pgden-mahalle-afet-gonullulerine-anlamli-destek-53327

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım