Buldumbuldum.com Bayilik Verecek, Bedava Franchase


Buldumbuldum-logo
Buldumbuldum-logo

BuldumBuldum.com, 1986 doğumlu genç girişimci Güçlü Gökozan tarafından 2008’de kuruldu. Gökozan, şirketini Koç Üniversitesi Endüstri Mühendisliği üçüncü sınıf öğrencisiyken kurmuş. Aynı dönemde ABD’deki Andersson Graduate School of Business’ta girişimcilik dersleri almış. Eğitimini tamamladıktan sonra da tamamen şirketini büyütme çalışmalarına odaklanmış. İsterseniz hikayenin bundan sonrasını Güçlü Gökozan’dan öğrenelim:

“Aslında BuldumBuldum.com’u ihtiyaç üzerine kurdum. Yıllardır ikizim olan kız kardeşime hediye aramanın sıkıntısını yaşıyordum. Tekstil, kozmetik gibi maddi değerinin ön planda olduğu bir hediye istemiyordum. Farklı veeğlenceli, klasik hediyelere fark atacak bir alternatif arıyordum. Ancak istediğim şeylere bir türlü ulaşamıyordum. Benim siteyi kurma işte bu sebep oldu.
İnternet sitesi olarak başlattığım bu proje, ardından mağazalarla farklı bir boyut kazandı. İlk mağazamızı İstanbul’daki Capitol Alışveriş Merkezi’nde açtık. 2010’da 6 mağaza birden hizmete soktuk. Şu anda internet ve mağazacılık faaliyetlerini birlikte yürütüyoruz. Bu yıl İstanbul’un yanı sıra diğer gelişmiş illerde yeni şubeler açacağız. Franchise altyapısını tamamlamak üzereyiz. Yeni mağazalarımızın bir kısmı franchising sistemiyle açılacak.”

BuldumBuldum.com, franchise giriş bedeli ya da sürekli franchise ödemesitalep etmeyecek. Mağaza ve stant olmak üzere iki farklı konseptte şubeleraçılacak. Stant için minimum 6-10, mağaza için ise 15-60 metrekare arası bir yer gerekiyor. İlk etapta alınacak ürünlerin tutarı stant için 20 bin, mağaza içinse metrekare başına bin 500 TL olarak belirlenmiş.

BuldumBuldum.com’un internet sitesinde ve mağazalarında başka hiçbir yerde bulamayacağınız ilginç, orijinal ve farklı ürünler bulunuyor. Gökozan, “Sıradan ya da basit hiçbir ürünümüz yok. Her biri kendi içinde tasarım ve işlevsellik açısından bir ilginçlik ya da espri barındırıyor” diyor.
BuldumBuldum.com’da bin civarında farklı ürün var. Bunların çoğu ABD ve Avrupa’daki çeşitli ülkelerden ithal ediliyor. Bazı ürünlerin Türkiye’de üretilmesi için araştırmalar yapılıyor. Gökozan, tekstile dayalı çok satan ürünleri Türkiye’de tasarlayıp üreteceklerini söylüyor.
Telefon: 0212 271 46 02
E-posta: info@buldumbuldum.com
Web: www. buldumbuldum.com

Ayakli Rehber

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım