Seçimler Hangi Sektörelere Yarayacak..
İSTANBUL - Hazırgiyim markalarını seçim telaşı sardı. Ekonomiye doping etkisi yapacak olan seçim harcamalarından pay almak için kolları sıvayan hazırgiyim markaları milletvekili aday adayları için bir taraftan koyu renk takım elbise ve gömlek stoklarken, diğer taraftan da stil danışmanlığı ekipleri kurdu.
Satışlar yüzde 50 artar
Seçimlerde satışlarının yüzde 50 arttığına dikkat çeken Kiğılı Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Kiğılı, “Milletvekili adaylarının açıklanmaya başlamasıyla birlikte satışlarda ciddi artış bekliyoruz. Yoğun satış olacağından koyu renk elbise stoklarımızı hazırlamaya başladık” dedi. Kiğılı, satışlardaki asıl hareketin nisandan itibaren olacağına dikkat çekiyor.
Seçim döneminde satışta yüzde 40 artış bekleyen Damat Tween ADV’nin sahibi Orka Group Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, “Sadece adaylara yönelik çalışması için 4 kişilik bir stil danışmanlığı ekibi kurduk. Adayların en çok danışmanlık hizmeti alması gereken dönem. Halkın karşısına çıkarken nasıl ve hangi renk giyinmeleri konusunda hizmet vereceğiz” diyor. Orakçıoğlu danışmanların dünyanın önde gelen renk uzmanlarından eğitim aldığını vurguluyor.
Hangi marka ne hazırlık yaptı?
Sarar: Milletvekili aday adaylarına yönelik koyu renklerden oluşan özel bir koleksiyon hazırladı.
Kığılı: En çok satış yapılan renklerdeki takım elbise stoğunu şimdiden hazırlamaya başladı.
Damat: Aday adaylarına ücretsiz hizmet vermek üzere bir ‘stil danışmanlığı’ ekibi kurdu.
Süvari: Özel koleksiyon hazırlamazken, siyah, lacivert takım elbisede üretimini % 15 artırdı.
Ramsey: Daha hafif ve ince kumaşlardan oluşan Zero Weight koleksiyonundaki çeşitliliği artırdı.
Ayakli Rehber
Satışlar yüzde 50 artar
Seçimlerde satışlarının yüzde 50 arttığına dikkat çeken Kiğılı Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Kiğılı, “Milletvekili adaylarının açıklanmaya başlamasıyla birlikte satışlarda ciddi artış bekliyoruz. Yoğun satış olacağından koyu renk elbise stoklarımızı hazırlamaya başladık” dedi. Kiğılı, satışlardaki asıl hareketin nisandan itibaren olacağına dikkat çekiyor.
Seçim döneminde satışta yüzde 40 artış bekleyen Damat Tween ADV’nin sahibi Orka Group Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, “Sadece adaylara yönelik çalışması için 4 kişilik bir stil danışmanlığı ekibi kurduk. Adayların en çok danışmanlık hizmeti alması gereken dönem. Halkın karşısına çıkarken nasıl ve hangi renk giyinmeleri konusunda hizmet vereceğiz” diyor. Orakçıoğlu danışmanların dünyanın önde gelen renk uzmanlarından eğitim aldığını vurguluyor.
Hangi marka ne hazırlık yaptı?
Sarar: Milletvekili aday adaylarına yönelik koyu renklerden oluşan özel bir koleksiyon hazırladı.
Kığılı: En çok satış yapılan renklerdeki takım elbise stoğunu şimdiden hazırlamaya başladı.
Damat: Aday adaylarına ücretsiz hizmet vermek üzere bir ‘stil danışmanlığı’ ekibi kurdu.
Süvari: Özel koleksiyon hazırlamazken, siyah, lacivert takım elbisede üretimini % 15 artırdı.
Ramsey: Daha hafif ve ince kumaşlardan oluşan Zero Weight koleksiyonundaki çeşitliliği artırdı.
Ayakli Rehber
Yorumlar
Yorum Gönder
Yorum Yaparken sayfaya nereden geldiğinizi belirterek küfüre yer vermeden, anlaşılır bir dille yazmanızı rica ederiz..