Knoor Kampanyaları, Lezzet Tutkusu Doğamızda

Unilever Food Solutions’un markası Knorr "Lezzet Tutkusu Doğamızda" kampanyası başlattı. Knorr’un kampanya dahilinde "Daha İyi Lezzet", "Daha İyi Malzemeler", "Daha İyi Verim" ve "Daha İyi Bir Dünya" sözlerini verdiği belirtildi.

Unilever Food Solutions, marka portföyünün güçlü temsilcisi Knorr’un dünya çapında yürüttüğü “Lezzet Tutkusu Doğamızda” kampanyasını Çırağan Sarayı’nda gerçekleştirdiği basın toplantısıyla tanıttı.

Basın toplantısına, Unilever Food Solutions Türkiye, Orta Asya, Kafkasya ve İran Genel Müdürü Önder Arsan, Unilever Food Solutions Pazarlama Direktörü Emel Akman, Knorr Lezzet Tutkusu Doğamızda Kampanyası, “Daha İyi Lezzet” sözcüleri Tüm Aşçılar Federasyonu (TAF) Başkanı Yalçın Manav ve Türkiye Aşçılar Federasyonu (TAFED) Başkanı Zeki Açıköz, “Daha İyi Malzemeler” sözcüsü Prof. Dr. Funda Elmacıoğlu, “Daha İyi Verim” sözcüsü Sardunya Catering Grubu Şirket Ortağı & Yönetim Kurulu Üyesi Atilla Topuzdağ ve “Daha İyi Bir Dünya” sözcüsü Unilever Food Solutions Global Ambalaj Geliştirme ve Sürdürülebilir Yaşam Direktörü Sergio Perelman katıldı.

Unilever Food Solutions Türkiye, Orta Asya, Kafkasya ve İran Genel Müdürü Önder Arsan ve Unilever Food Solutions Pazarlama Direktörü Emel Akman toplantıda yaptıkları ortak açıklamada şu ifadeleri kullandı:

“Unilever’in ev dışı gıda sektöründeki lider markası olarak, ‘Her gün ilham kaynağınız’ vizyonumuzla mutfak ve beslenme konularında iş ortaklarımıza ilham kaynağı oluyoruz. Sahip olduğumuz bilgi birikimi ve tecrübe sayesinde ev dışı gıda sektörünün referans merkezi olmayı hedefliyoruz. Bu çerçevede mutfakta en iyiyi yakalamak adına büyük bir tutkuyla çalışmalarımızı yürütürken, Knorr’un “Lezzet Tutkusu Doğamızda” kampanyası ile müşterilerimize “Daha İyi Lezzet”, “Daha İyi Malzemeler”, “Daha İyi Verim” ve “Daha İyi Bir Dünya” olarak dört söz veriyoruz.

Kampanyamız kapsamında, güven veren profesyonel malzemelerimiz ve sunduğumuz hizmetlerle müşterilerimizin işlerini geliştirmeleri için onlara yarar sağlayacağız. Müşterilerimize verdiğimiz sözlerle daha lezzetli, daha sağlıklı, daha karlı menüler, besleyici yemekler ve etkileyici mutfaklarıyla misafirlerinin tekrar tekrar gelmesini sağlayacak bilgi ve deneyime onların hizmetine sunacağız. Mutfaklardaki verimliliği arttıracağız. 74 ülkede şefler ve gıda tedarikçisi şirketlerle yakın işbirliği içindeyiz. Önümüzdeki dönemde de yaptığımız her işin merkezine müşterilerimizi alarak, sunduğumuz profesyonel hizmetlerle onların en büyük yardımcıları olmak için çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Bunu yaparken, gelecek nesillere daha iyi bir dünya bırakma tutkumuzu hiçbir zaman unutmayacağız."
Ayakli Rehber

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım