Hadim Eskişehir Şubeleri 9'a Yükseldi

Bursa, Eskişehir ve Kütahya bölgesinde büyük bir atılım gerçekleştiren Hadim Alışveriş Merkezleri, 32. şubesini Eskişehir Ray Kent’te hizmete açtı.

100 şubeye ulaşma hedefi ile sektöründe her geçen gün ivmesini arttırarak yoluna devam eden Hadim Alışveriş Merkezleri, 32. şubesini Eskişehir Ray kent’te hizmete açtı. Bursa, Eskişehir ve Kütahya bölgesinde toplamda 32 şubeden ulaşan Hadim AVM, bu açılışla beraber Eskişehir’deki şube sayısını dokuza çıkardı.
Bin 500 Kişiye İnegöl Köftesi İkram Edildi
Açılışa, Hadim Şirketler Gurubu Yönetim Kurulu üyelerinin yanı sıra; Eskişehir Ticaret Odası Başkanı Harun Karacan ve AK parti Milletvekili adayı Salih Koca katıldı. Açılış töreninde katımcılara bin 500 kişilik İnegöl köftesi ikram edildi. 2011 yılının ilk beş ayında üç şube açılışı gerçekleştiren Hadim Alışveriş Merkezleri, önümüzdeki günlerde Bursa merkezin de açacağı ilk şubesi ve yeni konsepti ile müşterileri ile buluşacak.
Ayakli Rehber

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorum Yaparken sayfaya nereden geldiğinizi belirterek küfüre yer vermeden, anlaşılır bir dille yazmanızı rica ederiz..

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım