Hadim Eskişehir'de Bir Sube Daha Açti

Hâdim Alışveriş Merkezleri 40’ıncı şubesini geçtiğimiz günlerde Eskişehir Büyükdere Mahallesi’nde hizmete açtı

Hâdim AVM, bu açılış ile Eskişehir’deki mağaza sayısını 11’e çıkardı. Halkın yoğun ilgisi ile gerçekleşen açılışta, kurdeleyi Hâdim Şirketler Grubu yönetim kurulu üyeleri kesti. 500 metrekare alanda hizmet verecek olan mağaza, zengin sebze&meyve ve şarküteri reyonları ile öne çıkarken, açılışa özel indirim ve kampanyalarla da müşterinin beğenisini topladı. Yeni mağaza, özel indirimlerle müşterilerine hizmet verecek.

Konuyla ilgili görüşlerinizi yorum olarak paylaşabilirsiniz..Ayakli Rehber, 2010 yılından bu yana yayınlanır ve iş dünyasindaki gelişmeleri bloga taşır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım