Sok market urunleri degisecek

2011’in Ağustos ayında Yıldız Holding şirketlerinden Gözde Girişim liderliğinde satın alınan Şok Market, konseptini tamamen değiştirdi.
Şok'un yeni konseptini anlatmak amacıyla düzenlenen basın toplantısında konuşan Genel Müdür Mustafa Altındağ, tüketicinin tercihini her zaman markalı üründen yana kullandığını, Şok'un yeni konseptini oluştururken de bu bilgiden yola çıktıklarını kaydetti.

Şok'un 17 yıllık geçmişi olan ve çok iyi bilinen bir marka olduğunu ifade eden Altındağ, yeni Şok'un diğer indirim marketlerinden en önemli farkının "markalı ürün" konsepti olacağını belirtti. Altındağ, "Hepimiz tüketici olarak en iyisini almak istiyoruz. Özellikle kadınlar tercihlerini, ailesi ve çocukları için en iyi, en kaliteli üründen yana kullanmak istiyor. İşte yeni Şok, onlara aileleri için en iyi kararları verebilecekleri, en kalitelisini en iyi ve en uygun fiyata sunan 'markalı ürün marketleri zinciri' olacak" şeklinde konuştu.


Konuyla ilgili görüşlerinizi yorum olarak paylaşabilirsiniz..Ayakli Rehber, 2010 yılından bu yana yayınlanır ve iş dünyasindaki gelişmeleri bloga taşır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım