Hadim Avm'de 25 Liralik Alisverise Cekilis Kampanyasi

İnegolde tek subeyle baslayıp eskişehir bilecik bursada toplamda 40 subeyi gecen hadim avm muhtesem bir cekiliş yapıyor..
 Hadim Alışveriş Merkezlerinden yapacağınız her 25 TL'lik alışverişinizde bir çekiliş kuponu kazanın,çekilişe katılın,muhteşem hediyelerden biri sizin olsun.
 Alışverişinizi Prestij Kart ile yapın iki kat çekiliş hakkı kazanın.
Kampanya 3 Mayıs-8 Temmuz tarihleri arasında geçerlidir.
 Konuyla ilgili görüşlerinizi yorum olarak paylaşabilirsiniz..
Ayakli Rehber, 2010 yılından bu yana yayınlanır ve iş dünyasindaki gelişmeleri bloga taşır.

Yorumlar

  1. Kaç sehire yayılmış durumda bu AVM? Merak ettim

    YanıtlaSil
  2. iyiymiş bu.alış verişi severim :)

    YanıtlaSil
  3. Hadim alış veriş merkez,bölge haklına hayırlı uğurlu olsun. Açanlara bol kazançlar dilerim.

    Birçok yerde şubesi var İnşaallah en kısa zamanda BüyükAile Projesi içinde görürüz kendilerini saygılarımla...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum Yaparken sayfaya nereden geldiğinizi belirterek küfüre yer vermeden, anlaşılır bir dille yazmanızı rica ederiz..

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım