Hadim, Nilufer'de İki Sube Acti..

Hadim Alışveriş Merkezleri, Bursa Nilüfer’de 2 yeni mağazasını daha hizmete açtı

Bursa, Eskişehir, Kütahya ve Bilecik bölgelerinde 44 mağaza ile müşterilerine hizmet veren Hadim, Bursa merkezindeki mağaza sayısını 5’e çıkardı.

Yeni konsepti ve zengin taze gıda reyonları ile öne çıkan mağazaların açılışına, Bursa Milletvekili Hakan Çavuşoğlu, AK Parti il Başkanı Sedat Yalçın ve çok sayıda firma temsilcisi katıldı.

Açılışta konuşan Hadim AVM Yönetim Kurulu Başkanı Ayhan Salman; “İhsaniye mahallesinde hizmete giren yeni mağazalarımız ile Bursa’nın doğusunda başlayan mağazalaşma sürecinin, batı bölgesindeki ilk adımlarını attık ve her geçen gün daha çok Bursalıya hizmet veriyoruz. Bu süreçte daha kaliteli hizmet verme adına da önemli çalışmalar yürütüyoruz. Müşterilerimize yüksek standartlarda hizmet sunmak amacı ile Kalite Yönetim Sistemi ISO 9001 ve Müşteri Şikâyet Yönetimi ISO 10002 çalışmalarımız hızla devam etmekte. Kısa zamanda da halka arz olmuş bir marka olarak büyümeye devam edeceğiz” dedi.

Hadim, İhsaniye Tuna Caddesinde 500 m2, Barbaros Caddesi mağazasında ise 600 m2 alanda hizmet verecek. Konuyla ilgili görüşlerinizi yorum olarak paylaşabilirsiniz..

Ayakli Rehber, 2010 yılından bu yana yayınlanır ve iş dünyasindaki gelişmeleri bloga taşır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım