Ayakli Rehber Ucretsiz ilan Yayini

Ucretsiz ilan yayını konusunda bilgi almak isteyen arkadaslar için bir yazı paylaşmak istedim..

Bundan sonra ilanını yayınlamak istediginiz herhangi bir konu için bu link altında yorum yapabilirsiniz..

size ulasmamızı isteyebilir veya ilanınızı direk yorum olarak yazabilirsiniz..

Verdiğiniz ilanlar size ozel bir sayfa altında yayınlanacaktır..

Bu arada kampanyalarınızı tanıtmak isterseniz veya devamli net basında değilseniz yayınlanmasını istediğiniz içeriği
0530 274 94 93 numaraya sms atabilirsiniz..


Konuyla ilgili görüşlerinizi yorum olarak paylaşabilirsiniz..

Ayakli Rehber, 2010 yılından bu yana yayınlanır ve iş dünyasindaki gelişmeleri bloga taşır.

Yorumlar

  1. Merhaba.Blogunuzu uzun zamandır takip ediyorum.İlan vericek pek birşeyim yok :D
    Acaba blogumu tanıtan bir yazı yayınlamanız mümkünmü ?

    www.birfikirver.net blogum bu saygılar.

    YanıtlaSil
  2. google amcadan geldim

    YanıtlaSil
  3. birfikirver blogunuz hakkında eleştri yazımız 30 haziran itibariyle yayında olacaktır..

    sizin blogunuzda da ayakli rehber hakkında bir makale görmek isteriz..

    YanıtlaSil
  4. vipbeyzakirtasiye.com

    İçerikler degişicek fikir sunabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  5. kağıthane gültepedeyim çevresinde ve heryerden evlere iş veren yerlerden haber bekliyorum ekibimiz vardır kalem mandal oyuncak boncuk yapıştırma dizme gibi işler yapmak istiyorum ben 55 yaşındaki teyze bu işe çok ihtiyacımız var sizden haber bekliyoruz
    gültepe talatpaşa cad. yahya kemal mah.dinç sokak no15 kat 4 05362819119 05336876878

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum Yaparken sayfaya nereden geldiğinizi belirterek küfüre yer vermeden, anlaşılır bir dille yazmanızı rica ederiz..

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım