Ben Yaptim Genc turkcell Tarifeleri

Ben Yaptim tarifesi yapmak için arama yapıyorsanız, size bir kac tarife gostermek istedik..

Genc turkcellin yaptıgı Ben yaptım kampanyasinda tarifeleri kendiniz ayarlayabiliyorsunuz..

Ben yaptim tarifelerinden faydalanmak istiyorsanız oncelikle 19 liralik aylik heryone 500 dk lik tarifeyi alıyorsunuz.. Daha sonra isterseniz 5 liraya aylık heryone 1500 sms, turkcellilerle 7500 sms, veya 500mb internet paketlerinden birini alabilirsiniz..

19 TL'ye her yone 500 dakika için BENYAPTIM, 5TL'lik ek paketlerden her yone 1500 sms için BEN HY1500SMS, Turkcell'lilerle 7500 sms için BEN 7500SMS, 500MB için BEN 500MB yazip 2222'ye gondermeniz yeterli olacak..


Konuyla ilgili görüşlerinizi yorum olarak paylaşabilirsiniz..

Ayakli Rehber, 2010 yılından bu yana yayınlanır ve iş dünyasindaki gelişmeleri bloga taşır.

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorum Yaparken sayfaya nereden geldiğinizi belirterek küfüre yer vermeden, anlaşılır bir dille yazmanızı rica ederiz..

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım