inegol Kosova Ozel Okulu Acilacak

Anaokulu ve kreş olarak İnegöl’de hizmete giren ve daha sonra etüt sınıflarını, Kosova Kampüs Dershanesini oluşturan Kosova Eğitim Kurumları, 2012-2013 eğitim öğretim yılında Özel ilköğretim okuluyla da hizmet verecek.

Kosova Eğitim Kurumları Anaokulunun minik öğrencileri, 2011-2012 eğitim öğretim yılı yılsonu gösterilerini önceki akşam Gözde Kır Bahçesi’nde gerçekleştirdi. Birbirinden renkli görüntülerin yaşandığı gecede konuşan Kosova Eğitim Kurumları sahibi Devrim Kosova Hasırcı, programda yaptığı konuşmasında Çevre yolu üzerinde yeni inşa edilen mevcut binalarını 4+4+4 sistemine geçilmesi ile birlikte velilerin de yoğun talebi doğrultusunda İlköğretim okulu olarak kullanma kararı aldıklarını söyledi.

Velilerin ve öğrenci yakınlarının yoğun katılımı ile gerçekleştirilen yılsonu gösterisinin açılış konuşmasını yapan Devrim Kosova Hasırcı, “Bu yıl Kosova Eğitim Kurumları olarak 5’inci mezun verdiğimiz gecemiz. Ancak bu geceyi diğer gecelerden ayıran bir özellik var. Her yıl bir sınıf ya da ikinci sınıfın yarısını mezun ediyorduk. Nisan ayında çıkan yasayla birlikte çocuklarımız artık çocuklarımız 66 aylıkken ilköğretime başlayacaklar ve biz de bu yıl 2 buçuk sınıfımızı mezun edeceğiz. Bu gelişme üzerine biz de sizlerden gelen talepler üzerine gelişimimizi sürdürme kararı aldık. Biliyorsunuz biz öncelikle anaokulu kreş olarak hizmete başlamıştık. Akabinde ilk mezunlarımızı verdik ve onlar okula başladılar. Mezun çocuklarımızın aileleri bir sınıf açılması ve ödevlerini yapabilecekleri, yemek yiyebilecekleri okula hazırlık amaçlı bir sınıf açılmasını istediler. Biz daha sonra okulumuzda bir etüt sınıfı açtık. Daha sonra Kemalpaşa Mahallesi’nde etüt merkezini hizmete soktuk. Arkasından talep devam etti ve bir yıl sonra da Kosova Kampüs Dershanesini hizmete açtık. Bu kurumlarda 10’ar kişilik ilköğretim sınıflarında, 5’er kişilik de lise hazırlık gruplarında hizmet vermeye çalışıyoruz. Tabi bunları yaparken okul öncesi kısım bizim için en önemli kısımdı. Bu doğrultuda Çevre Yolu üzerindeki mevcut yeni binamızı hizmete açtık. Bu sırada bir Nisan sabahı biz de sizlerle birlikte 4+4+4 sisteminin kanunlaştığını duyduk. Bunun üzerine yine gelen talepler doğrultusunda bu yıl mevcut binanın da yeterliliğini görüşümüz için de ilkokul olarak da hizmet verme kararı aldık. Bunu da ilk defa burada lanse ediyorum. İlkokulumuzu da 2012-2013 eğitim öğretim yılında özel Kosova İlköğretim Okulu olarak hizmete açmış olacağız. Şu anda 2 sınıfımız doldu, 3’üncü bir sınıf için kayıtlarımıza devam ediyoruz. 25 Haziran’dan sonra da resmi kayıtlarımızı almaya başlayacağız ve artık biz de yüksek sesle İnegöl’de bir 3’üncü özel okul olduğunu ilan edeceğiz” dedi.

Devrim Kosova Hasırcı’nın konuşmasının ardından ise program, miniklerin çeşitli gösterileri ile devam etti. Aileler, yapılan gösterilerin ardından öğrencileri alkış yağmuruna tuttu.

Konuyla ilgili görüşlerinizi yorum olarak paylaşabilirsiniz..Ayakli Rehber, 2010 yılından bu yana yayınlanır ve iş dünyasindaki gelişmeleri bloga taşır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım