Zafer Havalimani Acilacak, Afyon,Kutahya ve Usak


Zafer Havalimani acilisi acıklandı.

Afyonkarahisar, Kutahya ve Usak'in ortak kullanacagı bu havalimanı Turki'yenin dördüncü buyuk havalimanı olacak..

Sadece umre ve hacca gitmesi beklenen yolcu sayısı eskişehirdende gelmesi beklenen kişilerle 100 bin kişiye ulaşması bekleniyor..

Suanda büyük bir kısmı bitmiş durumda olan Zafer Havalimanı, 700 işci tarafından insası devam ediyor..

Projenin büyüklüğü is 130 milyon tl

Bu arada havalimanının bulundugu mevki Kütahya ve afyon arasında olan Altıntas'ta.. Altıntas Kutahya'nın bir ilçesi olmasına ragmen Afyon'a daha yakın..

Su ve orman bakanı Veysel Eroglu'nun bu projede buyuk emegi gecti.. Kendisi Afyon'ludur..

Konuyla ilgili görüşlerinizi yorum olarak paylaşabilirsiniz..Ayakli Rehber, 2010 yılından bu yana yayınlanır ve iş dünyasindaki gelişmeleri bloga taşır.

Yorumlar

  1. uğur bugünde beni arayıp bilgi vermessen ben gerekeni yapıyorum

    reklam kodlarını adult siteye koyuyorum bugün son gün

    1 haftadır beni oyalıyorsun.Googledeki 100 dolarınıda alamassın. neyse.. bugün aksam 8 kadar bekliyorum haberin olsun sonra gerekeni yaparım banlanırsın.

    sana her yerden diyorumki ara !!!!!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum Yaparken sayfaya nereden geldiğinizi belirterek küfüre yer vermeden, anlaşılır bir dille yazmanızı rica ederiz..

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım