Hotpoint geliyor, Reklam Bütçesi 200milyon euro
Küresel krizi fırsata çevirmek isteyen İtalyan beyaz eşya devi Indesit, markasında değişikliğe gitti. Yeni dönemde markadan Ariston ismini çıkararak yola Hotpoint ile devam etmek isteyen firma, 200 milyon Euro reklam harcaması yapacak. Şirketin sahibi Andrea Merloni, "Samsung, LG ve Bosch gibi rakiplerimizle mücadele edebilmek için bu değişikliği yapmak zorundaydık." dedi.
İtalyan Indesit Grubu, bünyesinde barındırdığı 2 markadan biri olan 'Hotpoint-Ariston' markasında isim değişikliği yaptı. Bundan sonra sadece 'Hotpoint' olarak adlanacak bu marka, üst düzey gelir grubuna hitap edecek yeni ürünlerle piyasada yerini alacak. Indesit Company'nin kurucusu Merloni ailesinin 3. kuşak temsilcisi ve Yönetim Kurulu Başkanı Andrea Merloni, toplam payı 5-6 ayrı markaya bölmek yerine söz konusu yatırımı Hotpoint'e yatırarak dünya pazarından daha çok pay almak istediklerini söyledi.
Dünyanın en büyük 5. beyaz eşya şirketi olan Indesit Grubu, kriz sonrası dünya beyaz eşya pazarından daha çok pay almak istiyor. İndesit ve Hotpoint-Ariston beyaz eşya markasının sahibi olan şirket, başka bir kombi şirketinin markası olan 'Ariston' ile karışıklığa son vermek için de isim değişikliğine gidiyor. Grup bunun için 200 milyon Euro reklam harcaması yapacak. Andrea Merloni, "Bir süre daha Hotpoint-Ariston markaları yan yana kullanılacak. Orta vadede tüm dünyada bu markayı tek başına kullanmaya başlayacağız." dedi. Markada isim değişikliğinin risk olduğunu itiraf eden Merloni, "Ama bunu almak zorundayız. Samsung, LG gibi yalnızca tek marka üzerinden giden ya da Bosch gibi bir markasına ağırlıklı olarak yatırım yapan rakiplerimizle mücadele edebilmek için bunu yapmak zorundayız." sözlerine yer verdi. Grubun Avrupa'daki en büyük 5. pazarı olan Türkiye, genç nüfusu ve alım gücüyle şirketin dikkatini çekiyor. Indesit'in ülkemizdeki pazar payı yüzde 9. 2011 için yüzde 10 pazar payına ulaşmayı hedefliyor. Andrea, "Türkiye için orta vadede hedefimiz pazar payımızı Avrupa ortalamamız olan yüzde 15'e çıkarmak." dedi. Türkiye beyaz eşya pazarının giderek daha rekabetçi hale geldiğini ifade eden Merloni, "En büyük rakiplerimizden iki tanesi Arçelik ve Vestel yerel marka. Ancak biz başarısını kanıtlamış bir yönteme sahibiz ve bu yöntemle Türkiye pazarında başarılı olmanın bir yolunu bulacağız." sözlerine yer verdi. Şimdiye dek beyaz eşya üreten grup, birkaç ay içerisinde küçük ev aletleri ürün gamını da piyasaya sürecek. 6 ay önce buna karar verdiklerini söyleyen Üst Yöneticisi (CEO) Marco Milani, "Yenilikleri yakında göreceksiniz." dedi.
Öteyandan Indesit Company, Hotpoint-Ariston isminin Hotpoint'e geçişi ve bu markalı yeni ürünlerini Roma'da düzenlediği bir sunumla tanıttı. Merloni, beyaz eşya ürünleri üzerine konacak bir düğmenin anında her türlü bilgi verecek çağrı merkezine ulaştıracağı ve çamaşırları hangi programda yıkayacağını söyleyen makine hayalinden bahsetti. Şu anda söz konusu teknolojiye sahip olduklarını söyleyen Merloni, "Önümüzdeki iki yıl içinde geçeceğiz. Ancak akıllı mobil cihaz kullanımı hızlı şekilde artsa da henüz bu teknolojiyi kullanmanın maliyeti istediğimiz seviyeye gelmedi. " şeklinde konuştu
Ayakli Rehber
İtalyan Indesit Grubu, bünyesinde barındırdığı 2 markadan biri olan 'Hotpoint-Ariston' markasında isim değişikliği yaptı. Bundan sonra sadece 'Hotpoint' olarak adlanacak bu marka, üst düzey gelir grubuna hitap edecek yeni ürünlerle piyasada yerini alacak. Indesit Company'nin kurucusu Merloni ailesinin 3. kuşak temsilcisi ve Yönetim Kurulu Başkanı Andrea Merloni, toplam payı 5-6 ayrı markaya bölmek yerine söz konusu yatırımı Hotpoint'e yatırarak dünya pazarından daha çok pay almak istediklerini söyledi.
Dünyanın en büyük 5. beyaz eşya şirketi olan Indesit Grubu, kriz sonrası dünya beyaz eşya pazarından daha çok pay almak istiyor. İndesit ve Hotpoint-Ariston beyaz eşya markasının sahibi olan şirket, başka bir kombi şirketinin markası olan 'Ariston' ile karışıklığa son vermek için de isim değişikliğine gidiyor. Grup bunun için 200 milyon Euro reklam harcaması yapacak. Andrea Merloni, "Bir süre daha Hotpoint-Ariston markaları yan yana kullanılacak. Orta vadede tüm dünyada bu markayı tek başına kullanmaya başlayacağız." dedi. Markada isim değişikliğinin risk olduğunu itiraf eden Merloni, "Ama bunu almak zorundayız. Samsung, LG gibi yalnızca tek marka üzerinden giden ya da Bosch gibi bir markasına ağırlıklı olarak yatırım yapan rakiplerimizle mücadele edebilmek için bunu yapmak zorundayız." sözlerine yer verdi. Grubun Avrupa'daki en büyük 5. pazarı olan Türkiye, genç nüfusu ve alım gücüyle şirketin dikkatini çekiyor. Indesit'in ülkemizdeki pazar payı yüzde 9. 2011 için yüzde 10 pazar payına ulaşmayı hedefliyor. Andrea, "Türkiye için orta vadede hedefimiz pazar payımızı Avrupa ortalamamız olan yüzde 15'e çıkarmak." dedi. Türkiye beyaz eşya pazarının giderek daha rekabetçi hale geldiğini ifade eden Merloni, "En büyük rakiplerimizden iki tanesi Arçelik ve Vestel yerel marka. Ancak biz başarısını kanıtlamış bir yönteme sahibiz ve bu yöntemle Türkiye pazarında başarılı olmanın bir yolunu bulacağız." sözlerine yer verdi. Şimdiye dek beyaz eşya üreten grup, birkaç ay içerisinde küçük ev aletleri ürün gamını da piyasaya sürecek. 6 ay önce buna karar verdiklerini söyleyen Üst Yöneticisi (CEO) Marco Milani, "Yenilikleri yakında göreceksiniz." dedi.
Öteyandan Indesit Company, Hotpoint-Ariston isminin Hotpoint'e geçişi ve bu markalı yeni ürünlerini Roma'da düzenlediği bir sunumla tanıttı. Merloni, beyaz eşya ürünleri üzerine konacak bir düğmenin anında her türlü bilgi verecek çağrı merkezine ulaştıracağı ve çamaşırları hangi programda yıkayacağını söyleyen makine hayalinden bahsetti. Şu anda söz konusu teknolojiye sahip olduklarını söyleyen Merloni, "Önümüzdeki iki yıl içinde geçeceğiz. Ancak akıllı mobil cihaz kullanımı hızlı şekilde artsa da henüz bu teknolojiyi kullanmanın maliyeti istediğimiz seviyeye gelmedi. " şeklinde konuştu
Ayakli Rehber
Yorumlar
Yorum Gönder
Yorum Yaparken sayfaya nereden geldiğinizi belirterek küfüre yer vermeden, anlaşılır bir dille yazmanızı rica ederiz..