Cp Piliç Bayiliği Almak Karli mi.?

Cp Piliç bayilik sayısını artıracagını geçen sene duyurmuştu.. Bilecikte yaptığı yeni yatırımla işlenmiş piliç eti üretimi yaparak bayilerinin ürün tedariğini sağlamaya başladı..

Cp Pilic Bayilerini görmek için cp pilic marketleri sayfasına gidebilirsiniz..

Cp Piliç Bayiliği almak karlı mıdır..?
Cp piliç benim izlediğim kadarıyla bim market nasıl işliyorsa aynı strateji ile işliyor.. Yani piyasadan biraz daha uygun fiyat stratejisi izliyorlar.. Halkın orta direk tabakası cp piliç'i daha cok tercih ediyor.. ilçelerde ve kasabalarda bu işi yapmak mantıklı olabilir.. Veya daha düşük gelirli semtlerde de düşünülebilir..

Cp Piliç Bayiliği Nasıl Alınır..?

0212 274 85 36  numarasını arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz..

Cp piliç Subeleri Hakkında
Cp Piliç'in gecen sene yayınlanan haberinde yaptıgı yatırımlar ve yeni koydugu hedeflerin ayrıntılarını bulabilirsiniz.. Bu yayını Cp Piliç Şubeleri Artacak başlıgıyla yayınlamıstık..


Arama Açıklaması
- bayilik veren firmalar
- cp pilic subesi acmak
- cp pilic karlı mıdır
- cp pilic inegöl yatırım
- cp pilic bayiliği almak

Bu yayın Sirket Rehberi kategorisinde yayınlandı..

Yorumlar

  1. Ben düşünüyorum tavsiye edermisiniz

    YanıtlaSil
  2. Slm ben Antalya Alanya'da şube açmak istiyorum bana yardımcı olursanız sevinirim İbrahim Aydoğan

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum Yaparken sayfaya nereden geldiğinizi belirterek küfüre yer vermeden, anlaşılır bir dille yazmanızı rica ederiz..

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım