Zidaya.com'da Siparisler Teslim Ediliyor mu..?

İnternette sikayetleri arastırırken tanıtımını yaptıgımız zidaya.com alisveris sitesininde bir sikayetine rastladım..
Sikayete cevap vermişler.. hem sikayet hem cevabı yayınlamak istedim..

7 Mart tarihinde zidaya.com ' dan ayakkabı siparişi verdim ve hediye kuponumu kullanarak kargo dahil 65TL gibi bir rakama gelen siparişim için 40 TL'lik bir ödeme yaptım.
 Site içerisinde ürünümün yanında 1-3 iş günü içerisinde elime ulaşacağı yazıyordu. Site içerisinde "siparişlerim" bölümünden siparişime ulaşamadığım için 9 Mart günü müşteri hizmetlerine bilgi almak için mail attım, kargo bilgilerimin daha sonra mail adresime iletileceğini söylediler.
 Geçen günlere rağmen bir mail gelmeyince bugün tekrar mail atarak bilgi istedim. Gelen cevapla verdiğim siparişteki ürünü tedarik edemediklerinden siparişimin iptal edildiğini -benim bilgim olmadan- paramın ise 1-3 iş günü içerisinde iade edileceğini söylediler.
 Bu durumdan beni haberdar etmiyorlar, ben bugün de mail atmasam ne zaman haber vereceklerdi çok merak ediyorum.

Zidayanin cevabi:
Müşterimiz sitenize iletmiş olduğu şikayetine ilişkin farklı gün ve saatlerde en son 16.03.2012 tarihinde aranmış konu hakkında detaylı bilgi verilmiş ve soruları yanıtlanmıştır.
Müşteri memnuniyetinin sağlanması açısından gerekli bilgilendirmeler yerine getirilmiştir. 
Konuyla ilgili görüşlerinizi yorum olarak paylaşabilirsiniz..
Ayakli Rehber, 2010 yılından bu yana yayınlanır ve iş dünyasindaki gelişmeleri bloga taşır.

Yorumlar

  1. zidaya.com a üye olun 50 tl hediye çeki kazanın lafı yalan... öyle birşey olmadı. olupta 50 tl hediye çeki kazanan var mı merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. şu ana kadar 9 paketim geldi, en küçük alışverişi bile ayrı paketlere koyup gönderiyorlar :)) üstüne bir de hediye olarak far ve indirim çeki çıktı. kesinlikle kaliteli ve hızlı üstelik karabükte hayatta bulamam dediğim stevemaddenlarım var artık :) hem paketlerden çıkan hem 50 TL çeklerimi rahatça kullandım, sorun çıksa bile yardımcı oluyorlar.
    Üye olup da kazanmayan nasıl oluyor ben anlamadım? facebook sayfasını takip edin hata varsa bile yenisini veriyorlar herkese...

    YanıtlaSil
  3. 13 haziranda vermiş olduğum 3 parça siparişin 1 i geldi.50 tl hediye çekinin yarısını kullandırdılar.fakat artık üye hesabıma ulaşamıyorum ve gönderdikleri aktivasyon mailleri bir türlü bana ulaşamadı.şikayetimi bildirdiğimde
    ürünleri göndereceklerini ve tekrar aktivasyon maili beklememi söylüyorlar.bu şekilde sorunu ilk defa bu sitede yaşadım..hiç tavsiye etmiyorum..

    YanıtlaSil
  4. Ben de başlangıçta 50TL hediye çekini tek kullanımlık sanıyordum. Meğer kullanım şartlarında açıklamışlar: 25+25 şeklindeymiş :( Böyle yaptıkları için kullanmamaya karar vermiştim ama ayakkabılar baya indirimdeydi dayanamadım :)Zidaya'dan ayakkabı siparişi verdim. Ayakkabım 3 gün içinde geldi.İçinden 100TL ye 40TL hediye çeki de çıktı. Kargom hemen gelince+ hediye çeki de verince siteye olan önyargılarım yıkıldı. Online alışverişe daha güvenle bakıyorum artık.

    YanıtlaSil
  5. Aynen bende bu şekilde mağdurum 109 liraya almış olduğum ayakkabıyı(elime 1,5 haftada ulaştı) 1 gün sonra kalitesiz bulduğumdan geri iade ettim bana ürün bedelinin kartıma iade edileceği yazan bir mail geldi fakat 1 ay geçmesine rağmen hala paramı alamadım şuan elimde ne ayakkabım nede param var. resmen dolandırıldım göndermiş olduğum maillere yanıt alamıyorum telefonla da ulaşamıyorum. aynı şekilde şikayetvar.com a bende şikayette bulundum fakat hala yanıt alabilmiş değilim

    YanıtlaSil
  6. Zidaya.com Tarafından Dolandırıldım

    200111612 nolu siparişimi (Steve Madden Rugan Ten Ayakkabı) sipariş verdikten 1 hafta sonra aldım fakat, ürünün lansa edildiğinin aksine birkaç kullanımdan sonra bozulacağı, suda şişeceği, derisinin ve dikişlerinin çok kötü olması nedeniyle aldıktan 1 gün sonra 08. 08. 2012 tarihinde iade olarak geri gönderdim.
    Gerekçesini de siteye mail atım. Bana backward yapılarak ürün bedelinin(109, 90 TL) kartıma iade edileceği söylendi. Yaklaşık 1 ay geçmesine rağmen hala para iadesi kartıma gönderilmedi.

    Şuan iletisim@zidaya. com adresine attığım maillere cevap alamıyor ve 0850 221 66 33 Telefon numarasından
    firmaya ulaşamıyorum

    Hem ayakkabımdan hemde paramdan oldum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum Yaparken sayfaya nereden geldiğinizi belirterek küfüre yer vermeden, anlaşılır bir dille yazmanızı rica ederiz..

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım