5 Mart 2012 Banka Eleman İlanlari, Albaraka turk

Albaraka Türk 350 Personel Alacak, 2011 yılında hızlı büyüyen Albaraka Türk, 2012’de 350 yeni personel alıp 27 şube açmayı planlıyor. Albaraka Türk İnsan Kaynakları Müdürlüğü’nden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Temel Hazıroğlu, şubeleşme politikasına ilişkin şu bilgiyi veriyor:

2011, geçmiş dönemlere göre büyümeyi daha ön plana aldığımız bir yıl oldu. Geçen yıl 13’ü yurtiçi, 1’i de yurtdışı olmak üzere 14 şube açılışı yaptık. Büyümemize paralel olarak 410 yeni personel aldık. Bu yıl daha da hızlı büyüyeceğiz. İstanbul, Ankara, Bolu, Edirne, Giresun, Adıyaman ve Karaman illerinde 2012’nin ilk aylarında açılışını yapmayı planladığımız şubeler tamamlandı ve personel alımına başlandı. Tüm yıl içinde toplam 350 personeli Albaraka Türk bünyesine katmayı hedefliyoruz.”



Banka, personel alımını gazete ilanları, internet ortamı, web sayfasındaki İK bölümü ve kariyer.net aracılığıyla gerçekleştiriyor. Bu yılki istihdam politikasında yoğun şube açılışları nedeniyle şube personeli alımına odaklanacaklarını söyleyen Hazıroğlu, “Alımlarda üniversitelerin iktisat, işletme, maliye, çalışma ekonomisi, ekonometri, kamu yönetimi, uluslararası ilişkiler bölümünde lisans eğitimini tamamlamış ya da bu bölümlerde yüksek lisans yapmış adaylar tercih ediliyor diyor.

Konuyla ilgili görüşlerinizi yorum olarak paylaşabilirsiniz..Ayakli Rehber, 2010 yılından bu yana yayınlanır ve iş dünyasindaki gelişmeleri bloga taşır.

Yorumlar

  1. adım alper soyadım gürsoy kariyer.net aracılığı ile güvenlik görevlisi pozisyonuna başvurmuştum. 2012 yılı içerisinde kaç tane şube açmayı planlıyorsunuz ve alımlar hangi ay içerisinde başlayacak bu konuda beni bilgilendirirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  2. adım alper soyadım gürsoy albaraka türk katılım bankanızın internet sitesinden güvenlik görevlisi pozisyonuna başvurmuştum 2012 yılı içerisinde istanbul ve tüm türkiye genelinde kaç tane şube açmayı planlıyorsunuz ve eleman alımları ne zaman olacak bu konuda beni aydınlatırsanız sevinirim iyi günler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum Yaparken sayfaya nereden geldiğinizi belirterek küfüre yer vermeden, anlaşılır bir dille yazmanızı rica ederiz..

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım