Ared Sektörel eğitim seminerleri

ARED 2007 yılından bu yana açıkhava reklam sektörü çalışanlarının sektörel bilgi ve deneyimlerini artırmak amacıyla iki ayda bir farklı illerde “ARED İl Toplantıları ve Sektörel Eğitim Seminerleri düzenlenmektedir. Bugüne kadar 21 farklı yerde düzenlenen eğitim seminerlerinde katılımcılara katılım belgesi de verilmektedir.
ARED Diyarbakır İl Toplantısı
Deniz Dış Ticaret A.Ş.’den Serdar Perker’in sunumuyla “Uygulamalı Araç Kaplama” ve Devpa Reklam Malzemeleri Ltd. Şti.’den Elektronik Mühendisi Rıza Demir’in sunumuyla “Led Teknolojisi” konularında düzenlenecek eğitim seminerleri, Arlon (Deniz Dış Ticaret A.Ş.), Folpa Reklam Ltd. Şti., İstanbul Reklam Ürünleri San. Tic. Ltd. Şti., Optimum Digital Planet (Bagü Reklam Tic. Ltd. Şti.), Sign İstanbul, Start Reklam Ürünleri Ltd. Şti. ve Unifol’un (Bes Reklam Ürünleri San. ve Tic. A.Ş.) sponsorluğunda gerçekleştirilecektir.

ARED İl Toplantıları ve Eğitim Seminerlerinin 2011 yılında sırasıyla İzmir, Şanlıurfa, Malatya, Trabzon veya Sivas, Van veya Kocaeli ve İstanbul’da sürdürülmesi planlanmaktadır.
http://ayaklirehber.blogspot.com

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım