NEBOSH DUYURU

NEBOSH Uluslararası İş Sağlığı ve İş Güvenliği Genel Sertifika Eğitimi


25 NİSAN - 05 MAYIS 2011
Kişibaşı $ 2600 + KDV

Sayın İlgili,

25 NİSAN-05 MAYIS 2011 tarihlerinde İstanbul'da NEBOSH Uluslararası İş Sağlığı ve İş Güvenliği Genel Sertifika Eğitimi planlanmış olup eğitim içeriğimizi ve eğitim kayıt formumuzu ekte ilgilerinize sunarız.

Eğitim Yeri : Eğitim yerleri ayrıca belirtilecektir.

İrtibat: Billur KUTLUĞ (billur.kutlug@tr.bureauveritas.com) - Bahar KIR (bahar.kir@tr.bureauveritas.com)
Tel: 0 216 518 4050 - 180 / 172
Faks:0 216 518 3900

Eğitim için minimum katılım sayısı sağlanmadığı takdirde, Bureau Veritas iptal hakkını kendinde saklı tutar.

Eğitimden on gün önce ödemeyi yapmanızı rica ederiz.

Son Kayıt Tarihi 18 Mart 2011 olup, bu tarihe kadar kayıtlarınızı yapmanızı rica ederiz

Eğitim Detaylarına Aşağıdaki Linkten Erişebilirsiniz :

NEBOSH DUYURU

http://ayaklirehber.blogspot.com

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım