Arı yetiştiriciliği Karlı mı..?

Koyun,inek,dana,tavuk yetiştirim desen günde 3 oğun yem lazım su lazım, ahır lazım..

Bende diyorum ki arı yetiştiriciliğine girsem, sürekli aşında durmakta gerekmiyor, arıcılık hakkında yeteri kadar bilgim var, etrafımda baya arıcı var hepsiyle konuşuyorum, hiç biri memnun değil ama arıcılığın diğer mesleklere göre daha kolay bir iş oldugunu düşünüyorum, arılarımı şehir şehir taşıma gibi bir düşüncem yok, işten anlayan bir kişinin gözetiminde profosyonel bir şekilde arıcılık yapma fikrin hakkındaki fikirlerini almak istiyorum..
http://ayaklirehber.blogspot.com


1 kovan 200-300 tl..Ben sürekli takip ediyorum köy tv yi..Orada işle ilgili söylenen en büyük püf nokta arıcının sabit olmaması gerekli..Yani illaki şehir değiştirmek gerekiyor diyorlar..

Gerçi mersinde durum nedir bilemiyorum belkide gezer arıcılık yapmak zorunda olmayadabılırsınız gercıde..

Her şeye rağmen çok güzel düşünüyorsunuz.Devletin arıcılık ile ilgilide birçok destekleme ve kredi subvasyon imkanı var..Bunların tamamından faydalanabılırsınız.

Ote taraftan ınsanla sureklı populer ıslerın pesınde kosturuyor..Cebınde 10 bın tl sı var buyukbas hayvancılık yapacağım dıyor..Halbukı cıddı anlamda ozellıklede organık olarak sertıfıkalı olarak arıcılık,balıkcılık vs tarzı bırcok kucuk sermayelı ısı yapan cok cok cıddı paralar kazanıyor..

Koyunculuk,arıcılık,seracılık vs. daha bırcok sey ıhmal edılıyor tarım ıle ılgılı..Bence sız cok guzel bır yol bulmussunuz kendınıze..Bu konuda unıversteler ıle gorusebılır,tarım ıl mudurlugunun vermıs oldugu arıcılık egıtımlerıne katılabılırsınız..Sıze bır sertıfıka verıyorlar ve bırlıgede kayıt olursanız kredı vs bır suru ımkan var..ısı ogrenmek konusunda 1-2 kovanla deneme yapabılırsınız..sıze 300-500 tlye maal olur..

Bence super fıkır..

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorum Yaparken sayfaya nereden geldiğinizi belirterek küfüre yer vermeden, anlaşılır bir dille yazmanızı rica ederiz..

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım