CNR, Hızlı Tüketim Ürünleri Fuarı - 10-12 Mart

Private Label İstanbul Özel Markalı Ürünler ve Market Markaları Fuarı &
FMCG - Hızlı Tüketim Ürünleri Fuarı


Gelişmiş ekonomilerin yeni üretim ve satış tarzı Private Label alanındaki 10. buluşma, 10-12 Mart 2011 tarihleri arasında 4. FMCG Hızlı Tüketim Ürünleri Fuarı ile eş zamanlı olarak CNR Expo Center'da gerçekleşecek. Yerli ve yabancı perakende zincirlerinin markası altında üretim yapmak istiyorsanız, Private Label İstanbul 10. Uluslararası Özel Markalı Ürünler ve Market Markaları Fuarı'nın üreticilere sunduğu avantajlardan yararlanabilirsiniz.

Private Label Avrupa 'da büyük ilgi görürken üretici ağırlıklı ülkemizde de pazar payı genişliyor. Tüketiciler aynı kaliteyi Private Label ürünler ile daha uyguna almayı cazip görmekte böylelikle marketlerdeki gıda ve gıda dışı Private Label ürünlerde çeşitlilik artışı gözlemlenmektedir.

Private Label İstanbul 2011, üretim stratejisini özel markalı ürünler üzerine kuran imalatçılara ihracat kapılarını açmaya devam edecek. Kendi markalarını taşıyan ürünlere yer ayıran perakende zincirlerine özel üretim yapan kozmetik, temizlik, yiyecek-içecek ve promosyon imalatçılarını 2011'de de bir araya getirecek.

Kimler Private Label ürün tercih ediyor?

Firmanın kendi markası ile satılan, fiyatlama, ambalaj, tanıtım ve marka yönetimi konusunda tek hakimiyetin marka sahibinde olduğu Private Label ürünler, tüketiciye daha uygun fiyatlarla ulaşıyor. Raflarında kendi markalarına gün geçtikçe daha fazla yer ayıranlar arasında Migros, Metro, BİM, Tansaş, Tesco-Kipa gibi büyük süpermarketlerin yanı sıra yerel perakende zincirleri de yer alıyor.


Hızlı tüketim ürünleri (FMCG) sektörü ise dinamik, sürekli değişen, yenilenen ve bunun doğal sonucu olarak da rekabetin yoğun yaşandığı bir sektör. Aynı zamanda tüketicilerin beğenileri ve tüketim alışkanlıklarının çok hızlı değişmesinden kaynaklanan yansımaları da en hızlı ve çarpıcı şekilde yaşayan sektörlerinden başında yer alıyor. Bu değişimi takip etmek ve pazarın nabzını tutmak da firmalar için kritik bir önem arz ediyor.

Sektörün nabzını tutmanın ve değişimde takipçi değil öncü olmanın en etkin yollarından biri de fuarlardır.

Kaliteli Ziyaretçi = Başarılı Fuar
Private Label İstanbul ve FMCG Fuarları yerli ve yabancı ziyaretçi kalitesini artırmak için çalışmalarını hızla sürdürüyor. Private Label ve FMCG Fuarları profesyonel ve genç ekibiyle sektörün beklentileri doğrultusunda yurtdışı ve yurtiçi ziyaretçi tanıtımı çalışmalarına ağırlık veriyor.

25-27 Mart 2010 tarihleri arasında organize edilen fuarda 500 e yakın marka temsil edilirken 58 ülkeden ağırladığımız 1.362 si yabancı alıcı yetkiliden oluşan toplamda 6.060 profesyonel tarafından ziyaret edildi.

Ziyaretçi profilini yabancı toptancılar ve Ulusal Hipermarketler, zincir marketler, indirim marketleri satın almacılarıın oluşturduğu fuar tanıtımı için Ticaret Odaları ile işbiriliği yapılarak pekçok ilden ziyaretçi ağırlandı.

FMCG ve Private Label Fuarlarının eş zamanlı düzenlenmeleri, büyük fırsatları da beraberinde getiriyor. Bu sayede satınalma yetkilileri hem private label ürün alternatiflerini inceleyebiliyor, hem de satın almayı planladığı kozmetik, gıda, temizlik, hijyen, ev mutfak gibi çok sayıda farklı ürünü aynı anda bulabilme fırsatına sahip oluyor.

Katılımcılarımız ise çok sayıda sektörün yerli ve yabancı satınalma yetkililerine ürünlerini tanıtma imkanı buluyor.

http://ayaklirehber.blogspot.com

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım