Ekomob Dergisi, Ajans Yorum'un İmob Özel Dergisi

İnegöl’de yaklaşık 1 yıldır günlük olarak yayımlanan Haber Yorum gazetesini de bünyesinde barındıran Ajans Yorum, mobilya dergisi EKOMOB’un ilk sayısını çıkardı. 3 ayda bir yayımlanacak olan EKOMOB’un ilk sayısında 30 dolayında firmayla ilgili haberler ve tanıtım reklamları yer alıyor. İstanbul Mobilya Fuarında da dağıtımı gerçekleştirilen ‘EKOMOB’ aynı zamanda yurt içi ve yurt dışında 3 bin ayrı noktaya ücretsiz olarak dağıtılacak.

2 Yıl önce haftalık olarak yayın hayatına başlayan Ekoyorum Gazetesi, 9 ay süren başarılı serüvenin ardından 26 Nisan 2010 tarihinde Haber Yorum ismiyle İnegöl’de yayın hayatına geçiş yapmıştı. Ekoyorum ve ardından Haber Yorum Gazetesi ile başarılı bir çıkış yakalayan Ajansyorum, daha önce 3 ayrı mobilya fuarında yayınladığı özel mobilya eklerine bu kez EKOMOB mobilya dergisiyle ismiyle imza attı.

30 dolayında firmanın haber ve tanıtım reklamlarının yer aldığı dergide ayrıca İnegöl mobilyasına ilişkin değerlendirmeler ve gelişmelerde yer alıyor.

3 bin adet basılan ve İstanbul Mobilya Fuarına katılan tüm firmalara dağıtılarak İnegöl mobilyasının tüm Türkiye’ye tanıtımının yapıldığı EKOMOB ayrıca yurt içi ve yurt dışındaki perakende firmalarına da posta aracılığıyla gönderilecek.

EKOMOB Genel Koordinatörü Ümit Karaş, İnegöl’ün sektörel anlamda tanıtımını uluslararası arenada sağlamak adına önemli bir gayretin içerisinde olduklarını belirterek, “2010 yılı içerisinde başladığımız mobilya tanıtım eklerine bundan böyle her 3 ayda bir mobilya dergimiz EKOMOB ile devam edeceğiz. Dergimizi İMOB fuarı başta olmak üzere yurt içi ve yurt dışında faaliyet gösteren firmalara posta aracılığı ile ulaştırarak, hem firmalarımızın tanıtımını, hem de İnegöl’ün mobilyanın başkenti olma yolundaki çalışmalarına katkı sağlamak istiyoruz. Firmalarımızın yeni dergimize gösterdiği ilgi ve teveccühe Ajansyorum adına teşekkür ediyorum.”dedi.

http://ayaklirehber.blogspot.com

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım