Bereket Tv 4 Mart Program Akisi

2 yildir yayın yapan bereket tv nin önemli bir kanal oldugunu düşünüyorum. Bu yüzden bereket tv ile ilgili bir çok haber ve yazı paylaşmak istiyorum.. Belirli zamanlarda da programlar hakkında bilgiler girmeyi planlıyorum..
4 Mart Pazar günü yayınlanacak programların listesini paylaşıyorum..
Tarım sektörünün vazgecilmez rehberi oalcagını düşündüğüm bu kanalın diğer bloggerlar tarafından da paylaşılmasını istiyorum..
Paz - 15:00
Zelal Akman'la Hayvancılık Saati / Kırşehir - Çiçekdağı
Paz - 16:30
Çiftçi Eğitim / Sulama
Paz - 17:30
Bir Kişi Bir Ürün / Ata Tohum (Yeni)
Paz - 18:00
Belgesel Kuşağı / TARİHTEKİ TRAKTÖRLER - 2
Paz - 19:00
Çiftçi Eğitim / Bağcılık
Paz - 20:00
Zirai Hava Durumu
Paz - 20:10
Traktör Pazarı
Paz - 20:15
Hayvan Pazarı / Tokat
Paz - 20:30
Veteriner Hekimin Not Defteri (Yeni)
Paz - 21:30
Bitki Koruma Saati (Tekrar)
Paz - 23:00
Çiftçi Eğitim / Sosyal Projeler
Pzt - 00:00
Zirai Hava Durumu
Pzt - 00:10
Traktör Pazarı
Pzt - 00:15
Hayvan Pazarı / Tokat

Konuyla ilgili görüşlerinizi yorum olarak paylaşabilirsiniz..Ayakli Rehber, 2010 yılından bu yana yayınlanır ve iş dünyasindaki gelişmeleri bloga taşır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım