Bursada ingilizce Sertifikali Kurslari

Bursadaki TOEIC Eğitim_Merkeziniz: AkademiNET
Eposta: bilgi@akademinet.net
Telefon: (224) 441 81 30
Web: www.akademinet.net
Adres: Ataevler Metro İstasyonu, Yalçın-Ay İş Merkezi, Kat: 2



TOEIC TESTİ NASIL KULLANILIR?
TOEIC soruları günlük iş ortamlarında kullanılan konuşma ve yazı örnekleri kaynak kullanılarak hazırlanmaktadır. Bundan dolayı, TOEIC sınavı herkesin ihtiyacı olan İngilizce bilgisine olan hakimiyeti ölçmek için ideal bir araçtır. İnsan kaynakları yöneticileri, danışmanlık firmaları, İngilizce öğretmenleri ve okulları İngilizce seviyesinin tespit edilmesinin gerekli olduğu durumlarda dünyanın her yerinde TOEIC sınavından faydalanmaktadır.
Bireyler
· İş başvurularında
· İç transferlerde
· Aldıkları İngilizce eğitimin sonuçlarını belgelerken

Şirketler
· İngilizce eğitim programlarındaki ilerlemeyi ölçerken
· Çalışanlarının işe alırken, promosyon verirken, yeni görevler verirken
· İngilizce olarak verilecek seminer, teknik eğitim gibi faaliyetlere katılacakları belirlerken
· Değişik yerlerdeki ofislerde İngilizce seviye tespit kriterlerini bir standarda bağlamak için
· Çalışanlarınızın eğitim ihtiyaçlarını ve eğitim bütçenizi belirlemenize yardımcı olur

Dil okulları, üniversiteler
· Öğrencileri değişik seviyelerdeki eğitim programlarına yerleştirirken, homojen gruplara ayırırken
· Öğrencilerin ilerlemelerini dünyaca bilinen bir testle belgelemek için

Konuyla ilgili görüşlerinizi yorum olarak paylaşabilirsiniz..Ayakli Rehber, 2010 yılından bu yana yayınlanır ve iş dünyasindaki gelişmeleri bloga taşır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım