migros anadolum urunleri

Migros Grubu, "Nostalji" konseptinin ardından AnadoluM konseptini tüketicilerle buluşturuyor.


Migros açıklamasına göre Migros, tüketiciyi ilk kez tanıştırdığı temalı alışveriş dönemine, "Nostalji" konseptinin ardından AnadoluM konseptiyle devam ediyor. 2012'ye Türkiye'nin özünden yola çıkarak AnadoluM konseptiyle başlayan Migros, Anadolu'ya ait pek çok değeri, lezzeti, sembol ve desenleri farklı ürünler üzerinden Türkiye'nin dört bir köşesindeki tüketicileri ile buluşturuyor.

"AnadoluM" konsepti için Migros ile işbirliği yapan Türkiye'nin köklü markalarının Anadolu temalı özel üretim ürünleri ve Anadolu'nun kendine has lezzetleri, 16 Şubat ? 4 Nisan tarihleri arasında Migros mağazalarında tüketicilere sunulacak.

Pastavilla'nın üzerinde çini desenleri bulunan Anadolu temalı makarnaları, çuval kılıflı Tat köy domates salçası, Yenigün yöresel Antalya reçelleri, Niğde'nin ahududulu gazozu, İzmir'in Kırıtaklar tulumu, Şemdinli'nin balı, Afyon'un kaymağı, Osmanlı şırası gibi yerel lezzetler de tüm Migros'larda müşterilerilerle buluşuyor.

Migros Ticaret AŞ Genel Müdür Yardımcısı Cem Rodoslu, konuya ilişkin değerlendirmesinde, kampanyanın başladığı 16 Şubat tarihinden bugüne kadar geçen yaklaşık üç haftalık sürede, tüketicinin yoğun ilgisiyle karşılaştıklarını belirterek, "Medeniyetlerin beşiği Anadolu'nun kendine has lezzetlerini tüm Türkiye'ye ulaştırıyoruz. Sadece 10 gün içerisinde kampanya kapsamındaki ürünlerden Türkiye genelindeki tüm Migros mağazalarımızda bin ton ayçiçekyağı, 100 ton pirinç, 20 bin şişe şıra, 150 ton yoğurt, 50 bin adet güveç kabı satıldı.
yorenizden migrosta satilabilecek yerel tatlari paylasabilirsiniz..
Ayakli Rehber

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım