Selpak ve Solo Dunyaya Aciliyor
Yabancı ortağı Georgia-Pacific'in tüm Avrupa pazarından çıkma yönünde stratejik bir karar alması üzerine Eczacıbaşı Topluluğu Selpak ve Solo markalarının üreticisi İpek Kağıt'taki Georgia-Pacific hisselerini satın almasının ardından dünya pazarlarına daha etkin bir açılım süreci başlattığını açıkladı.
İpek Kağıt yeni pazarlara hazırlanırken, Selpak'ın ambalaj tasarımını, logosunu ve yüzünü yeniledi.
Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri Grubu Başkanı Hakan Uyanık, İpek Kağıt'ın yüzde 100 hissesinin Eczacıbaşı Topluluğu'na geçtiğini belirterek, "Devirle ilgili tüm prosedürler tamamlandı ve İpek Kağıt artık yeniden yüzde 100 Eczacıbaşı kuruluşu oldu. İpek Kağıt için 2012 ile birlikte artık yeni bir dönem başlıyor. Yeni ürünler ve yatırımlarla yeni pazarlara, farklı dünya ülkelerine açılacak olmanın heyecanını yaşıyoruz" dedi.
İpek Kağıt'taki hisse devrinin ardından yaşanan gelişmeleri ve gelecek hedeflerini değerlendirmek ve ana marka Selpak'ın yeni logo ve ambalaj tasarımı hakkında bilgi vermek üzere düzenlenen basın toplantısında konuşan Hakan Uyanık, 2011 yılını 1.1 milyar TL ciro ile tamamlayan Tüketim Ürünleri Grubu içerisinde en büyük paya sahip kuruluşun ve lokomotif şirketin İpek Kağıt olduğunu belirtti. Uyanık, İpek Kağıt'ın, kuruluşundan bu yana geçen 43 yıl boyunca kalitesi, teknolojisi ve yenilikçiliği ile tüketicinin güvenini kazanarak sektörünün lideri olduğunu vurguladı.
Konuyla ilgili görüşlerinizi yorum olarak paylaşabilirsiniz..Ayakli Rehber, 2010 yılından bu yana yayınlanır ve iş dünyasindaki gelişmeleri bloga taşır.
İpek Kağıt yeni pazarlara hazırlanırken, Selpak'ın ambalaj tasarımını, logosunu ve yüzünü yeniledi.
Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri Grubu Başkanı Hakan Uyanık, İpek Kağıt'ın yüzde 100 hissesinin Eczacıbaşı Topluluğu'na geçtiğini belirterek, "Devirle ilgili tüm prosedürler tamamlandı ve İpek Kağıt artık yeniden yüzde 100 Eczacıbaşı kuruluşu oldu. İpek Kağıt için 2012 ile birlikte artık yeni bir dönem başlıyor. Yeni ürünler ve yatırımlarla yeni pazarlara, farklı dünya ülkelerine açılacak olmanın heyecanını yaşıyoruz" dedi.
İpek Kağıt'taki hisse devrinin ardından yaşanan gelişmeleri ve gelecek hedeflerini değerlendirmek ve ana marka Selpak'ın yeni logo ve ambalaj tasarımı hakkında bilgi vermek üzere düzenlenen basın toplantısında konuşan Hakan Uyanık, 2011 yılını 1.1 milyar TL ciro ile tamamlayan Tüketim Ürünleri Grubu içerisinde en büyük paya sahip kuruluşun ve lokomotif şirketin İpek Kağıt olduğunu belirtti. Uyanık, İpek Kağıt'ın, kuruluşundan bu yana geçen 43 yıl boyunca kalitesi, teknolojisi ve yenilikçiliği ile tüketicinin güvenini kazanarak sektörünün lideri olduğunu vurguladı.
Konuyla ilgili görüşlerinizi yorum olarak paylaşabilirsiniz..Ayakli Rehber, 2010 yılından bu yana yayınlanır ve iş dünyasindaki gelişmeleri bloga taşır.
Yorumlar
Yorum Gönder
Yorum Yaparken sayfaya nereden geldiğinizi belirterek küfüre yer vermeden, anlaşılır bir dille yazmanızı rica ederiz..