Ağaoğlu Borsaya'da Girecek

Ağaoğlu Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Ali Ağaoğlu, halka arz konusunda hazırlıkların sürdüğünü, bu yıla yetiştirmeye çalıştıklarını kaydetti.

AA
Güncelleme: 12:23 TSİ 17 Ocak. 2011 Pazartesi

İSTANBUL - Ağaoğlu Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Ali Ağaoğlu, 2010 değerlendirmesi ve 2011 hedeflerini paylaştığı sohbet toplantısında, Türkiye'nin 2010'u dünyada en iyi değerlendiren ülkelerden biri olduğunu, 2010'da yüzde 7-8 büyümenin yakalanacağını, 2011'de de seçim yılı olmasına rağmen 2010 üzerinde bir büyüme beklediğini anlattı.

2010'u yaklaşık 3 binin üzerinde konut satışı ve 1 milyar liranın üzerinde ciro ile kapattıklarını belirten Ağaoğlu, bu yıl 2 milyar lira civarında hasılat öngördüklerini söyledi.

Son dönemde ucuz konut modası çıktığını, orada bir sıkıntı yaşanabileceğini işaret eden Ağaoğlu, ''Demirin tonu 3-4 ayda 800 liralardan 1.400 liralara geldi, çimentoda yine yüzde 30'lar civarında artış var. Maliyetlerde bir artış var. Ucuz konut üretiyorum diyen firmalardan bazılarını özellikle dikkatle izliyorum. Orada bir sıkıntı inşallah yaşanmaz ama o noktaya özellikle parmak basmak istiyorum. Maliyet artışları çok ucuz konut üretiyorum diyen firmaları sıkıntıya sokabilir. Söyledikleri fiyata mal edememe ihtimalleri var diye düşünüyorum'' şeklinde konuştu.

http://ayaklirehber.blogspot.com

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım