Ahmet KİK, Carrefour SA Süpermarketler İnsan Kaynakları ve Eğitim Sorumlusu

Ahmet KİK
Carrefour SA Süpermarketler İnsan Kaynakları ve Eğitim Sorumlusu
1966 Ankara doğumlu Ahmet KİK, Hacettepe Üniversitesi MYO Muhasebe bölümünde okuduktan sonra, Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler İktisat Bölümünü Bitirdi.

Perakende sektörüne Beğendik Mağazacılıkta Spor ve Tekstil satış elemanı olarak başladı. Kısa bir zaman sonra Tekstil depo şefliği ve oradan Beğendik İK uzmanı olarak Perakende İnsan Kaynakları Yolcuğuna başladı.

Sektörün ve eğitimin kalbi İstanbul'a gelme isteği Gima ile tanışmasına ve kariyerine istanbul'da devam etmesine neden oldu. Perakende sektörünün Yapılanma, Hızlı büyüme, Küçülme, Birleşmeler gibi deneyimlerini Gima ve Endi mağazalarında İnsan Kaynakları Yöneticisi olarak uzun yıllar devam ettirdi.

Yurt dışı deneyimi olarak kısa bir süre Kıbrıs Lemar Mağazacılıkta İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürü olarak sektör bilgisini eğitimler vererek devam ettirdi.

Perakendenin farklı bir kolu "Nezih"de çok sevdiği kitap, Kırtasiye ve oyuncak mağazacılığında İnsan kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü yaptı. Kazançlı İstanbul Marketleri KİM'de İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürü görevinde bulundu.

Ahmet KİK halen, Carrefour SA Süpermarketler İnsan Kaynakları ve Eğitim Sorumlusu olarak kariyerine devam etmektedir.

http://ayaklirehber.blogspot.com

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım