Colin’s, Rusya’da 2011′de 206 milyon ciro hedefliyor

Moskova’da yapılan ProFashion Awards’ta “en iyi jean markası” ödülünü alan Colin’s, kategorisinde bir numaraya oturdu. Şirket, ülkedeki cirosunu bu yıl sonu itibarıyla 167 milyon dolara çıkarmayı başardı.

Colin’s Rusya Federasyonu Genel Müdürü Önder Ön, başarılarını, sadece iş yapmaya değil Rusya’da yaşamaya bağladı. Ön, “Biz Rusya’da sadece iş yapmıyoruz. Burada yaşıyoruz. Rusya’da başarılı olmanın tek yolu burada yaşamak” dedi.

Colin’s, Moskova’da yapılan PROfashion Awards’ta, ‘En İyi Jeans monobrendi’ ödülü kazandı. 24 kategoride 200 şirketin katılımıyla gerçekleşen değerlendirmede, konusunda uzman jüri üyelerinden oluşan konsey, geçen yıl olduğu gibi bu yıl da giyim markalarını ele aldı. ‘FBR Hall’ kulüpte düzenlenen PROfashion Awards Ödül Töreni’ne Bosco di Ciliegi, Mercury, Hugo Boss, Savage, InCity, OGGI, Inditex Russia gibi, Rusya’da varlığını sürdüren en büyük giyim markalarının yönetici ve temsilcileri katıldı.

Moda endüstrisinde yer alan uzmanlar, pazarlama müdürleri, moda okullarının dekanları, modayla ilgili yayınların editörlerinden oluşan jüri üyeleri arasında Moda Endüstrisi Derneği Genel Müdürü, Marketing ve İş Geliştirme Yüksek Okulu Dekanı, Fashion Consulting Group Genel Müdürü, Cosmopolitan Moda Müdürü yer aldı. Marka bilinirliği, bütünlük ve çizgi, kalite, inovasyon ve teknoloji, görsel sergileme ve markanın Rusya’daki tanıtımları gibi kriterlere dayanarak yapılan değerlendirmede jüri üyeleri Colin’s’in programını standartların üzerine yerleştirdi.

2011′DE RUSYA’DA 206 MİLYON DOLAR CİRO HEDEFLİYOR

Aldıkları ödülü ve Rusya’daki büyüme trendini Cihan’a değerlendiren Colin’s Rusya Federasyonu Genel Müdürü Önder Ön, 1993 yılında Rusya pazarına giriş yaptıklarını, reklam ve diğer yatırımlarla ülke genelinde tanınan bir marka haline geldiklerini söyledi. ‘Müşteri memnuniyeti’ anlayışı ile çalıştıklarını kaydeden Ön, “Erken yola çıktık, hızlı yol aldık. Şu an Rusya genelinde 170 mağazaya ulaştık. 2011 hedefimiz 30 yeni mağaza daha açmak.” dedi.

Rusya’da 2010′da bir önceki yıla göre yüzde 27 büyüdükleri bilgisini veren Ön, “167 milyon dolar ciro yaptık. 2011 hedefimiz 206 milyon dolara ulaşmak. Krizin artık bitme noktasına geldiğini söyleyebiliriz. Gelecek yıl krizden bahsetmeyeceğimizi umuyorum.” diye konuştu.

Rusya’da pazarın büyüme için halen müsait olduğunu kaydeden Colin’s Rusya Genel Müdürü Ön, 1999′da Kremlin’in hemen dibinde Ohodnıy Riad’da açılan mağazalarındaki malın bir iki gün içinde bitmesini örnek gösterdi. Jean festivalleri, kampanyalar, Türkiye tatil biletleri ve çeşitli kampanyalarla gençlere ulaştıklarını kaydeden Ön, 2009-2011 arasında toplam satış rakamının 13 milyona ulaşacağı bilgisini verdi.

Rusya’da faaliyetleri açısından Colin’s’e özel bir sıkıntı şimdiye kadar yaşamadıklarını belirten Ön, “Biz Rusya’da sadece iş yapmıyoruz. Burada yaşıyoruz. Uzun süreli birlikte olduğumuz kaliteli bir ekibimiz var. Rusya’da geçici ticari başarılar için iş adamlarının gelmelerini tavsiye etmiyorum. Rusya’da başarılı olmanın tek yolu burada yaşamak.” tavsiyesinde bulundu.

Eroğlu Grubu tarafından 1983 yılında İstanbul’da kurulan Colin’s, bugün Avrupa’nın en büyük jean üretim tesisine sahip markası olarak önemli başarılara imza atıyor. 1986 yılında İstanbul’da açılan ilk mağazasından sonra hızla büyüyen marka; Türkiye, Rusya ve Ukrayna başta olmak üzere 31 ülkede 550′nin üzerinde mağaza ile faaliyet gösteriyor.

Cihan

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım