Hadim Avm 100 Şube Hedefi

Hadim Avm'nin Haber Yorumdaki 100 mağaza haberi


HADİM’İN 2015 HEDEFİ 100 MAĞAZA

Hâdim Alışveriş Merkezi üretim sektörünün devleri ile Bursa’da 2010 yılı değerlendirme ve 2011 lansman toplantısında buluştu. Hâdim Alışveriş Merkezi Yönetim Kurulu Başkanı Ayhan Salman, 2013 yılına kadar halka arz çalışmalarını tamamlamayı ve 2015 yılında da 100 mağaza sayısına ulaşmayı hedeflediklerini söyledi.

Hâdim Alışveriş merkezleri 2010 yılı değerlendirme, 2011 lansman toplantısını üretim ve tedarik sektörünün ulusal ve uluslararası firmalarının temsilcilerinin büyük katılımı ile Bursa Almira Otel’de gerçekleştirdi.

İnegöl, Bursa, Eskişehir ve Kütahya bölgesinde faaliyet gösteren ve toplamda 29 mağazası bulunan Hâdim Alışveriş Merkezleri, 2010 yılında yapılan yatırımların ve 2011 yılı hedeflerinin tedarikçi ve üretici firmalar ile paylaşıldığı toplantının açılış konuşmasını yapan Hâdim Alışveriş Merkezi Yönetim Kurulu Başkanı Ayhan Salman, 2013 yılına kadar halka arz çalışmalarını tamamlamayı ve 2015 yılında da 100 mağaza sayısına ulaşmayı hedeflediklerini belirterek, Hâdim Alışveriş Merkezleri’nin yatırımlarının Ulusal marka olma adına gerçekleştirdiğini söyledi.

Hâdim Alışveriş Merkezleri 2011 yılı ikinci çeyrekte Bursa’da

Yapılacak olan yatırımların detaylarını aktaran Hâdim AVM Yönetim Danışmanı Necmettin Kuru, 2011 yılında Bursa merkez, Bilecik, Kütahya ve Eskişehir’de mağazalaşma sürecinin devam edeceğini, Hâdim AVM’nin İnegöl’de 2000 m2’lik toplu tüketim mağazası ve Et, Tavuk işleme, paketleme tesisi hizmete açılacağını ve 2011 yılının ikinci çeyreğinden itibaren Bursalı tüketiciler ile buluşmayı planladıklarını aktardı. Hadim AVM’nin 2010 satın alma rakamlarını değerlendiren, Genel Müdür Yardımcısı Mustafa Gürel’in ardından, Perakende TV’nin kurucusu Ergün Güler davetlilere perakende sektöründe son yıllarda yapılan atılımlar ve gelecekte sektörde yaşanacak değişimler hakkında bilgi verdi. Toplantıda ayrıca Hadim AVM’nin, uzun vadede sektördeki ilk 10 firma arasına girmeyi hedeflediği kaydedilirken, gecenin sonunda sahne alan İbrahim Harmancıklıoğlu ve Ekibi’nin Türk Sanat Müziği ziyafeti davetlilerden büyük alkış aldı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım