Doğru Yoldayız Böyle Devam..

Bu sabaha bu kadar kötü başlayıp bu kadar güzel devam edeceğimi hıc ummazdım :)) az once bır meıl okudum yaptıklarımın, yazdıklarımın karsılıgını aldıgımı gormek benı o kadar sevındırdi ki yaptıklarımı daha bir heyecanla devam ettirmem konusunda beni teşvik etti..

Meili hiç makaslamadan paylaşıyorum..

Merhaba
Öncelikle yeni iş fikirlerinizin çoğunnu okudum ve beğendim . Ben düzce üniverstesinde öğrenim görüyorum . Okulumuz yeni açıldığı için birçok faaliyetten yoksun . Sizdem rica ediyorum üniverstemiz için bişiler yapabilirmisiniz . İlgilendiğiniz için teşekkür ederim.. cevaplarınızı bekliyorum :)

Tabiki birşeyler yapıyorumm Bakın Kelebek etkisi teorisinı soyleyeyım size.. Bir kıtada ufak bir kelebek kanat cırpar.. Bu kanat çırpış diğer bir kıtada bir fırtına yaratabilir.. Buna kelebek etkisi denir.. Yazdıkça birileri takip edecek ve iyi işler yaptıkça ödüllendirileceğiz..

Yaptıklarımıza tüm heyacanımızla devam edeceğim..

Ama yanıma yoldaş aramıyorum dersemde yalancı olurum :)) birlikten kuvvet doğar ulaşın bana..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım