Hadim Prestij Kart Devrimi

hadim Avm'nin yaptığı işlewri takip etmek bana zevk veriyor.. Prestij kart uygulamasıyla müşterilerini memnun eden hadim, kartta yeni bir uygulama yapmış.. 4 partner firmayla anlaşarak o firmalardan yapılacak alışverişlerde de puan kazandıracak..
işte haber yorum gazetesındeki haber..

Hadim AVM müşterilerine sunduğu imkanlardan biri olan prestij kart, artık Hadim AVM’nin partner firmaları olan 4 mağazada daha müşterilerine ekstra puan kazandıracak.

PRESTİJ KART’TA PARTNER FİRMA DEVRİMİ

Hadim AVM müşterilerine sunduğu imkanlardan biri olan prestij kart, artık Hadim AVM’nin partner firmaları olan 4 mağazada daha müşterilerine ekstra puan kazandıracak.

Hadim AVM’de müşterilere sunulan imkanlardan biri olan prestij kart, artık avantaj noktalarında da kazandıracak. Kullanımda olduğu iki yıl içerisinde Hadim müşterilerine yüz binlerce liralık hediyeler kazandıran ve Hadim AVM mağazalarında ekstra indirim sağlayan Prestij Kart, artık sadece Hadim mağazalarında değil partner firma projesi ile İnegöl’ün seçkin markalarının mağazalarında da kazandırmaya devam edecek.

Prestij kartın geçerli olacağı mağazaların yetkilileri ile birlikte bir basın açıklaması yapan Hadim AVM Yönetim Danışmanı Necmettin Kuru, İnegöl’de 50 bini aşkın kullanıcısı olan Prestij Kartın, yeni yıl ile birlikte uygulamaya giren para puan uygulaması ile hem Hadim mağazalarında hem de partner firmaları olan Yaşar Konfeksiyon, Arasta giyim, Bayrak Kundura ve Shell Ekim Petrol istasyonlarında kullanıcılarına artık para puan kazandıracağını söyledi. Kuru, “Prestij Kart müşteri, kazandıkları para puanları hem Hadim mağazalarında hem de partner firmalarda kullana bilir ve firmaların Prestij Karta yaptığı özel uygulamalardan faydalana bilecektir. İnegöl’de bir ilk olan ve şu an 4 firma ile uygulamaya giren projeyi ilerleyen zaman içersinde İnegöl’e değer kattığını düşündüğümüz önemli işletmeleri de içine alacak şekilde kapsamını genişletmeyi ve Hadim AVM’nin faaliyet gösterdiği diğer illerde uygulamaya sokmayı hedeflemekteyiz” dedi..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım