Superbrands, Türkiye’nin süper markalarını açıkladı
Ağaoğlu, Superbrands listesine giren tek inşaat ve gayrimenkul şirketi oldu.
Superbrands tarafından, 1993 yılından bu yana dünya çapında uygulanan ve bugün 86 ülkede faaliyet gösteren Superbrands (Süper Markalar) listesinin Türkiye sonuçları açıklandı. Ülkemizde 2005 yılından bu yana iki yılda bir yapılan Superbrands ( Super Markalar) listesinin 2010 yılı sonuçlarına göre, Ağaoğlu listeye giren tek inşaat ve gayrimenkul şirketi oldu.
Türkiye’de 2005 yılından bu yana iki yılda bir yapılan Superbrands (Süper Markalar) listesinin 2010 yılı sonuçları şöyle:
Acıbadem Grup, Ağaoğu, Akbank, Akmerkez, Agida, Allianz Sigorta, Atınbaş, Arçelik, Arie, Arzum, Avea, Avis, Avivasa, Hayat Emekilik, Axess, Beko, Bellona, Beymen, Bitetix, BMW, Bonus Card, Bosch, Calgonit, CarrefourSa, Casper, Coca-Coa, D&R, Danone, Tikveşi, Desa, DH, Divan, Doğuş Çay, Doluca, Duracell, Duru, ECA, Efes Pilsen, Elidor, Eriki Su, Eti, Falım, Fiat, Filli Boya, Garanti Bankası, Gloria Jean’s Coffee, Goodyear, Horoz, HP, Hyundai, ING Bank, İpana, İstikbal, İstinye Park, İş Bankası, Kanyon, Kayra, Knorr, Koçtaş, Komili, Kurukahveci Mehmet Efendi, Lipton, Magnum, Mavi Jeans, Maximum Card, Mercedes Benz, Microsoft, Migros, Milka, Nescafe, Nokia, Okey, Omo, Orkid, Pakpen, Pantene, Paşabahçe, Pegasus, Pelit, Pınar, Pirelli, POAŞ, Prima, Renault, Samsung, Sana, Sarar, Sepak, Setur, Shop Milles, Signal, Starbucks, Sütaş, Taç, Tadelle, Tadım, Tamek, TAV, Teknosa, THY, Toyota, Turkcell, Türk Telekom, Üker Altın Başak, Üker, Çamlıca Gazoz, Üker Çikoatalı Gofret, Üker Hanımeller, Vakko, Vernel, Vestel, Vodafone, World Card, Yapı Kredi Bankası, Yapı Kredi Emekilik, Yapı Kredi Sigorta, Yataş, Yeni Rakı
Santral İstanbul’da gerçekleştirilen ‘Türkiye’nin Süpermarkaları 2010 Onur Gecesi’ nde Ağaoğlu Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Üyesi Yurdagül Korkmaz ödülü alırken, Türkiye’nin tek inşaat ve gayrimenkul markası olmasını değerlendiren Ağaoğlu Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Ali Ağaoğlu, “Biz inşaat sektörüne markalaşmayı getiren ve bu alanda bir çok ilke imza atmış bir şirketiz. Markalaşma sürecinde profesyonel iş gücümüz, farklılaşmaya ve yenilikler kazandırmaya yönelik araştırmalarımız, tüketicinin beklentilerine ve ihtiyaçlarına göre yüksek kalitede üretim yapmamız bizi sektörde lider konumuna taşıdı. Ayrıca satış sırası ve sonrasında müşterilerimize destek hizmeti sunmamız fark yarattığımız bir diğer konu oldu. Toplum ile kurduğumuz yakın ilişkimiz gücümüze güç kattı. Markalı konut trendini başlatmaktan, ekonomik krizde yatırım yapmaya kadar sektörde her zaman çok ciddi sorumluluklar alan ve konutta birçok yeniliğe imza atan bir marka olduk. Yapılan araştırmalarda Ağaoğlu’nu süper marka olarak takdir eden halkımıza ve jüride bulunan sektör liderlerine tüm çalışma arkadaşlarım adına teşekkür ediyorum” dedi.
Nielsen’ın tüketicilerin, bilinçli veya bilinçaltı arzuladıkları, tanıdıkları ve bir ücret ödeyerek sahip olmak istedikleri duygusal ve fiziksel avantajları, diğer markalara göre çok daha yüksek oranda sunan markalar olarak tanımladığı süper markalar; marka değerinin ölçümü ve tüketici ile marka ilişkisini değerlendirmeye yönelik yaptığı çalışmalar sonucunda belirleniyor.
Bu araştırmalara göre Ağaoğlu; müşteri talebi doğrultusunda tüketici üzerinde yaptığı araştırmalar, profesyonel iş gücü, kurumsal altyapısı, yeni ve yaratıcı pazarlama teknikleri, farklılışmaya dayanan reklam ve halkla ilişkiler stratejisi, üretimin her safhasında yüksek kalite ve üretim garantisi, satış sonrası 7/24 destek hizmetleri, süreklilik gösteren müşteri takibi ve sosyal sorumluluk projeleriyle Superbrands tarafından ilk ve tek inşaat ve gayrimenkul şirketi seçildi.
Superbrands tarafından, 1993 yılından bu yana dünya çapında uygulanan ve bugün 86 ülkede faaliyet gösteren Superbrands (Süper Markalar) listesinin Türkiye sonuçları açıklandı. Ülkemizde 2005 yılından bu yana iki yılda bir yapılan Superbrands ( Super Markalar) listesinin 2010 yılı sonuçlarına göre, Ağaoğlu listeye giren tek inşaat ve gayrimenkul şirketi oldu.
Türkiye’de 2005 yılından bu yana iki yılda bir yapılan Superbrands (Süper Markalar) listesinin 2010 yılı sonuçları şöyle:
Acıbadem Grup, Ağaoğu, Akbank, Akmerkez, Agida, Allianz Sigorta, Atınbaş, Arçelik, Arie, Arzum, Avea, Avis, Avivasa, Hayat Emekilik, Axess, Beko, Bellona, Beymen, Bitetix, BMW, Bonus Card, Bosch, Calgonit, CarrefourSa, Casper, Coca-Coa, D&R, Danone, Tikveşi, Desa, DH, Divan, Doğuş Çay, Doluca, Duracell, Duru, ECA, Efes Pilsen, Elidor, Eriki Su, Eti, Falım, Fiat, Filli Boya, Garanti Bankası, Gloria Jean’s Coffee, Goodyear, Horoz, HP, Hyundai, ING Bank, İpana, İstikbal, İstinye Park, İş Bankası, Kanyon, Kayra, Knorr, Koçtaş, Komili, Kurukahveci Mehmet Efendi, Lipton, Magnum, Mavi Jeans, Maximum Card, Mercedes Benz, Microsoft, Migros, Milka, Nescafe, Nokia, Okey, Omo, Orkid, Pakpen, Pantene, Paşabahçe, Pegasus, Pelit, Pınar, Pirelli, POAŞ, Prima, Renault, Samsung, Sana, Sarar, Sepak, Setur, Shop Milles, Signal, Starbucks, Sütaş, Taç, Tadelle, Tadım, Tamek, TAV, Teknosa, THY, Toyota, Turkcell, Türk Telekom, Üker Altın Başak, Üker, Çamlıca Gazoz, Üker Çikoatalı Gofret, Üker Hanımeller, Vakko, Vernel, Vestel, Vodafone, World Card, Yapı Kredi Bankası, Yapı Kredi Emekilik, Yapı Kredi Sigorta, Yataş, Yeni Rakı
Santral İstanbul’da gerçekleştirilen ‘Türkiye’nin Süpermarkaları 2010 Onur Gecesi’ nde Ağaoğlu Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Üyesi Yurdagül Korkmaz ödülü alırken, Türkiye’nin tek inşaat ve gayrimenkul markası olmasını değerlendiren Ağaoğlu Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Ali Ağaoğlu, “Biz inşaat sektörüne markalaşmayı getiren ve bu alanda bir çok ilke imza atmış bir şirketiz. Markalaşma sürecinde profesyonel iş gücümüz, farklılaşmaya ve yenilikler kazandırmaya yönelik araştırmalarımız, tüketicinin beklentilerine ve ihtiyaçlarına göre yüksek kalitede üretim yapmamız bizi sektörde lider konumuna taşıdı. Ayrıca satış sırası ve sonrasında müşterilerimize destek hizmeti sunmamız fark yarattığımız bir diğer konu oldu. Toplum ile kurduğumuz yakın ilişkimiz gücümüze güç kattı. Markalı konut trendini başlatmaktan, ekonomik krizde yatırım yapmaya kadar sektörde her zaman çok ciddi sorumluluklar alan ve konutta birçok yeniliğe imza atan bir marka olduk. Yapılan araştırmalarda Ağaoğlu’nu süper marka olarak takdir eden halkımıza ve jüride bulunan sektör liderlerine tüm çalışma arkadaşlarım adına teşekkür ediyorum” dedi.
Nielsen’ın tüketicilerin, bilinçli veya bilinçaltı arzuladıkları, tanıdıkları ve bir ücret ödeyerek sahip olmak istedikleri duygusal ve fiziksel avantajları, diğer markalara göre çok daha yüksek oranda sunan markalar olarak tanımladığı süper markalar; marka değerinin ölçümü ve tüketici ile marka ilişkisini değerlendirmeye yönelik yaptığı çalışmalar sonucunda belirleniyor.
Bu araştırmalara göre Ağaoğlu; müşteri talebi doğrultusunda tüketici üzerinde yaptığı araştırmalar, profesyonel iş gücü, kurumsal altyapısı, yeni ve yaratıcı pazarlama teknikleri, farklılışmaya dayanan reklam ve halkla ilişkiler stratejisi, üretimin her safhasında yüksek kalite ve üretim garantisi, satış sonrası 7/24 destek hizmetleri, süreklilik gösteren müşteri takibi ve sosyal sorumluluk projeleriyle Superbrands tarafından ilk ve tek inşaat ve gayrimenkul şirketi seçildi.
Yorumlar
Yorum Gönder
Yorum Yaparken sayfaya nereden geldiğinizi belirterek küfüre yer vermeden, anlaşılır bir dille yazmanızı rica ederiz..