Uygulamalı Girişimcilik Eğitimi" DOSEM'de Devam Ediyor



"Uygulamalı Girişimcilik Eğitimi" DOSEM'de Devam Ediyor

Dudullu OSB, İŞKUR ve KOSGEB işbirliği ile "Uygulamalı Girişimcilik Eğitimi" projesi Dudullu Organize Sanayi Bölgesi Sürekli Eğitim Merkezi'nde (DOSEM) 27 Aralık 2010 tarihinde başladı.

Yoğun ilgi gören "Uygulamalı Girişimcilik Eğitimi"ne 500'den fazla başvuru yapıldı. DOSEM'de devam eden eğitimler üç etapta gerçekleştiriliyor. Her bir eğitim ortalama 15 gün süreyle 63 saat olarak 25 kişilik sınıflarda gerçekleştirilmekte. Eğitim projesi 10 etap olarak 23 Haziran 2011 tarihine kadar devam edecek.

İstihdamın korunması, arttırılması ve işsizliğin azaltılmasına yardımcı olmak amacıyla aktif işgücü programları kapsamında İŞKUR'a kayıtlı, kendi işini kurmak isteyen işsiz kadın-erkek girişimci adaylarına, girişimcilik niteliklerinin sınanması, iş fikri geliştirme, yaratıcılık egzersizleri, iş planı hazırlama, pazar araştırma, üretim planı, yönetim planı, finansal plan ve bu iş planı öğelerinin pekiştirilmesine yönelik atölye çalışmalarının yanı sıra, iş planlarının yazılması ve sunumu konularında teorik ve uygulamalı eğitimler veriliyor.

"Uygulamalı Girişimcilik Eğitim Programı" bitiminde, KOSGEB Uygulama Birimi tarafından onaylanan ve katılımcı listesinde bulunan kişilere 'Katılma Belgesi' verilecek. 'Katılma Belgesi' alan girişimci adayları kendi işini kurduğu takdirde, KOSGEB Mevzuatı çerçevesinde aşağıda detayları verilen 'Yeni Girişimci Desteği'ne başvurabilecek.http://ayaklirehber.blogspot.com

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım