İş Bankası'nın Ödül Alan Projesi

İş Bankası, "Altın Pusula Halkla İlişkiler Ödülleri" kapsamında kurumsal sosyal sorumluluk-eğitim kategorisinde "81 İlden 81 Öğrenci" projesi ile ödüle layık görüldü.

İş Bankasından yapılan yazılı açıklamada, Türkiye Halkla İlişkiler Derneği (TÜHİD) tarafından düzenlenen, 16 kategori ve 12 alt kategoride toplam 175 projenin başvuruda bulunduğu "10. Altın Pusula" ödül töreninde, PR desteğinin MPR Halkla İlişkiler tarafından verildiği ve İş Bankasının Darüşşafaka Eğitim Kurumları ile birlikte yürüttüğü "81 İlden 81 Öğrenci" projesinin kurumsal sosyal sorumluluk-eğitim kategorisinde altın pusula kazandığı bildirildi.

Darüşşafaka sınavını her ilden birinci olarak kazanan öğrencilerin üniversite eğitimleri de dahil olmak üzere tüm giderlerinin İş Bankası tarafından karşılandığı ve 2008-2009 öğretim yılı başında başlatılan projeye, her yıl dahil olan 81 yeni öğrenci ile devam ediliyor. Proje ile eğitim imkanından yoksun çocukların iyi bir eğitim alması ve her bakımdan donanımlı, sosyal hayatta başarılı bireyler olarak yetişmeleri hedefleniyor.

Açıklamada, "81 İlden 81 Öğrenci" projesinin, Avrupa’da farklı sektör, bölge ve kategorilerde uygulanan, iletişim alanında ses getiren çalışmaları ödüllendiren European Excellence Awards’da (Avrupa Mükemmellik Ödülü) Türkiye kategorisinde finale kaldığı da belirtildi.
Ayakli Rehber

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım