Doğan ve Balaban Gıdayı, çikolata devi Nestle aldı
Oyuncak yumurtacı Doğan ve Balaban Gıda, çikolata devi Nestle'nin oldu. Nestle Türkiye, çikolata ve şekerleme sektöründe faaliyet gösteren Doğan ve Balaban Gıda'nın yüzde 51 hissesini satın almak üzere anlaşma sağladı.
Nestle Türkiye'den yapılan açıklamada, Doğan ve Balaban Gıda'nın, 50 milyon lira değerindeki oyuncaklı çikolata yumurta pazarının satış adedi olarak lideri olan Toto markasının yanı sıra çeşitli bisküvi, çikolata ve gofret markalarının da üretimini gerçekleştirdiği belirtildi.
Doğan ve Balaban Gıda ile gerçekleştirilen bu ortaklık ile Nestle Türkiye'nin, daha uygun fiyatlarla daha çok yerde tüketicileriyle buluşma stratejisini pekiştirmiş olacağı ifade edilen açıklamada, anlaşmanın, Rekabet Kurumu'nun onayına tabi olduğu vurgulandı. Hedeflerinin 3,6 milyar liralık bir hacme sahip çikolatalı ürünler pazarının yarısını oluşturan uygun fiyatlı ürünler kısmında büyümek olduğunu kaydeden Nestle Türkiye Çikolata ve Şekerleme Grubu Genel Müdürü Devrim Cöbek, "Değişik fiyat kategorilerinde tüketicilerimize farklı lezzetleri Nestle kalitesi ile sunabilmeyi amaçlıyoruz. Bu bakımdan Doğan ve Balaban Gıda ile işbirliğimiz büyük önem taşıyor.
Türkiye'deki üretim kapasitemizi daha da artırmayı, dağıtım seviyemizde daha da rekabetçi bir düzeye ulaşmayı hedefliyoruz. İşbirliği içine girdiğimiz Doğan ve Balaban Gıda bu anlamda bize büyük katkı sağlayacaktır." değerlendirmesinde bulundu. Verilen bilgiye göre, Doğan ve Balaban Gıda'nın kurucuları Balaban ve Küpçü aileleri Nestle Türkiye ile imza atılan bu yeni ortaklıkta yönetimi üstlenmeyi sürdürecek. Nestle'nin açıklamasında, anlaşmaya ilişkin herhangi finansal bir bilgi yer almazken, anlaşmanın Rekabet Kurumu'nun onayına tabi olduğu belirtildi.Zaman
Nestle Türkiye'den yapılan açıklamada, Doğan ve Balaban Gıda'nın, 50 milyon lira değerindeki oyuncaklı çikolata yumurta pazarının satış adedi olarak lideri olan Toto markasının yanı sıra çeşitli bisküvi, çikolata ve gofret markalarının da üretimini gerçekleştirdiği belirtildi.
Doğan ve Balaban Gıda ile gerçekleştirilen bu ortaklık ile Nestle Türkiye'nin, daha uygun fiyatlarla daha çok yerde tüketicileriyle buluşma stratejisini pekiştirmiş olacağı ifade edilen açıklamada, anlaşmanın, Rekabet Kurumu'nun onayına tabi olduğu vurgulandı. Hedeflerinin 3,6 milyar liralık bir hacme sahip çikolatalı ürünler pazarının yarısını oluşturan uygun fiyatlı ürünler kısmında büyümek olduğunu kaydeden Nestle Türkiye Çikolata ve Şekerleme Grubu Genel Müdürü Devrim Cöbek, "Değişik fiyat kategorilerinde tüketicilerimize farklı lezzetleri Nestle kalitesi ile sunabilmeyi amaçlıyoruz. Bu bakımdan Doğan ve Balaban Gıda ile işbirliğimiz büyük önem taşıyor.
Türkiye'deki üretim kapasitemizi daha da artırmayı, dağıtım seviyemizde daha da rekabetçi bir düzeye ulaşmayı hedefliyoruz. İşbirliği içine girdiğimiz Doğan ve Balaban Gıda bu anlamda bize büyük katkı sağlayacaktır." değerlendirmesinde bulundu. Verilen bilgiye göre, Doğan ve Balaban Gıda'nın kurucuları Balaban ve Küpçü aileleri Nestle Türkiye ile imza atılan bu yeni ortaklıkta yönetimi üstlenmeyi sürdürecek. Nestle'nin açıklamasında, anlaşmaya ilişkin herhangi finansal bir bilgi yer almazken, anlaşmanın Rekabet Kurumu'nun onayına tabi olduğu belirtildi.Zaman
Yorumlar
Yorum Gönder
Yorum Yaparken sayfaya nereden geldiğinizi belirterek küfüre yer vermeden, anlaşılır bir dille yazmanızı rica ederiz..