Kapı Dünyası Yatırımlarını Artırıyor, İnegöl Kapı Dünyası

İnegöl Mobilya Sanayindeki yaklaşık 3 bin m2 kapalı alan üzerinde üretim yapan Kapı Dünyası, 2,2 milyon TL’lik yeni yatırımıyla, üretim sahasını 5 bin m2’ye taşıyacak. Kapı Dünyası Genel Müdürü Hakan Özdemir, yeni yatırımlarla hedeflerinin istihdamı arttırmak ve Türkiye’de söz sahibi bir firma olmak istediklerini söyledi

İnegöl’de sektöründe marka haline gelen Kapı Dünyası, yeni yatırımlarıyla kendi dalında bir numara olma yolunda emin adımlarla ilerliyor.

1988 yılında Özdemirler Presçili adıyla mobilya sektöründe faaliyet göstermeye başladıklarını ve 1996 yılında kapı sektörüne yöneldiklerini kaydeden Kapı Dünyası Firmasının Genel Müdürü Hakan Özdemir, Bursa yolu üzerinde yaptıkları 2,2 milyon TL’lik yatırımla üretim kapasitesini iki katına çıkarak hem istihdamı arttıracaklarını, hem de kurumsallaşma yolunda Türkiye’de söz sahi firmalar arasına gireceklerini söyledi.

Özdemir, 23–27 Mart tarihleri arasında katıldıkları 23. Bursa yapı ve yaşam fuarına ve yeni yatırım ve istihdama ilişkin yaptığı açıklamasında şu sözlere yer verdi.

“Firmamız, mobilya sektörüne 1988 yılında mobilya presçiliği üzerine fason üretim yaparak faaliyet göstermeye başladı. 1996 yılında iş sektöründe edindiğimiz bilgi ve deneyimlerimizi birleştirerek yeni bir yapılanmaya giden firmamız kapı sektörüne yönelmiş ve 16 yıldır farklı model ve tasarımlarıyla üretimine aralıksız devam etmektedir. 2003 yılında kurumsallaşma yolunda adım atan firmamız kapı dünyası ismiyle tescilli bir marka haline gelmiştir. Şuan 2 bin 800 m2 kapalı alan üzerinde üretim yapan firmamız, müşterilerinin istekleri doğrultusunda, ev mobilyası felsefesi ile tasarımda yeniliklerle dolu, özgün, özel ve uzun yıllar sıkılmadan kullanabilecek, zengin çeşitte ahşap kapılar üretmektedir.

Üretim ve istihdamı artırmak için 2,2milyo TL’lik yatırım

Uzun yıllar Yeni Sanayi Yunus Emre Caddesinde üretim yaptıklarını belirten Özdemir, “16 yıldır kapı sektöründe aynı adreste faaliyet gösteren firmamız, şuan 50 kalifiye elemanı ve aylık 2 bin üretim kapasitesi ile çalışmaktadır. Sürekli gelişen ve büyüyen trendimizle yeni yatırımların kaçınılmaz olduğu sektörümüzde istihdamı ve buna paralel olarak üretim kapasitemizi arttırmak için Bursa yolu üzerinde(Özdilek AVM yanı) 5 bin m2’si kapalı, toplam 9 bin m2 alan üzerine yeni bir tesisi önümüzdeki günlerde faaliyete geçireceğiz. Bu tesisimizde üretim sahası yanında idari kısımlar teşhir salonu ve depo sahamız olacak. Toplam 2,2 milyon TL’lik bu yatırımla hem yeni istihdam olanağı sağlayacağız hem de kurumsallaşma ve markalaşma yolunda İnegöllü bir firma olarak Türkiye’ye örnek olacağız.ayrıca yeni üretim sahamızda kapı dışında, portmanto, banyo dolapları ve ölçülü gömme dolap üretimiyle de hizmet vereceğiz.”dedi.

6 yıldır fuarlarda yer alıyoruz

23–27 Mart tarihleri arasında düzenlenen 23. Bursa Yapı ve Yaşam Fuarında kapı dünyası olarak 6. kez yerlerini aldıklarını ifade eden Özdemir, İnegöl ve özellikle bursa fuarlarında yer alarak yeni model ve tasarımlarımızla müşterilerimizin karşısına çıkıyoruz. Bursa firmamızın yüzde 70 oranında Pazar payını oluşturmakla beraber, Irak, Libya, Almanya, Bulgaristan, Makedonya ve İsveç gibi Ortadoğu ve Avrupa’nın çeşitli ülkelerine ihracat yapmaktayız. Prestij ve görsellik adına katıldığımız Bursa Yapı ve Yaşa Fuarından umduğumuzdan çok fazlasını elde ettik. Tüm müşterilerimize buradan bir kere daha teşekkür etmek istiyorum.”diye konuştu.

Müşteri Memnuniyeti ve Kalite Önceliğimiz

Firmalarının temel üretim ve satış sonrası prensiplerinden de söz eden Özdemir, “Firmamız; tüm birimlerdeki uzman kadrosuyla, kaliteli ahşap kapı üretimi konusunda iddialı olup, tasarımlarımızda mekana uyum, fonksiyonellik, estetik ve yeniliği baz alarak müşterilerimize özel mekanlar yaratıyor. Temel ilkemiz; güler yüzümüz ve güvenirliliğimizle verdiğimiz sözü yerine getirmek, dürüst ve titiz çalışarak siparişlerinizi zamanında, en kaliteli şekilde siz değerli müşterilerimize ulaştırmaktır. Müşterilerimizin beğenisini, memnuniyetini ve takdirini kazanmak, bizlerin nihai amacı ve hedefidir. Çağımızın modern çizgileri, teknolojisi ve ahşabın üstün kalitesi, yaşama zevkinize katkıda bulunurken, size uygun yaşama alanları yaratmanıza imkan sağlamaktadır. Amacımız; yaşadığınız mekânı özel kılmak, tercihiniz ve beğenileriniz doğrultusunda ahşabın sıcaklığını ve şıklığını sizlerle buluşturmaktır

Ayakli Rehber

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım